Lyder som okay initiativ. Hvis du har brug for en klipper er jeg frisk. Jeg bor godt nok i London i øjeblikket, men jeg har Pinaccle v. 8 på computeren og adgang til FinalCut Pro.
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
jamen sejt... wow... troede ikke mit forslag ville få det her responds... kanon...
jamen.. ja. så mangler jeg jo en instruktør/medforfatter der vil hjælpe med at udvikle historier og plot. som sagt vil jeg helst selv kun fungere som manuskriptforfatter på det her.
#16 Ideen med kannibalisme i et alm. forstadssamfund er faktisk rimelig tiltalende fordi den ligger op til mere end bare gys for gysets skyld.
Jeg kan ikke påstå, jeg har den store erfaring som medforfatter, men har en lettere syg fantasi og humor som måske kunne komme til gode her :) Så hvis du går videre med kannibal-ideen, vil jeg godt hjælpe til hvis det er.
Jeg elsker horror-genren og er helt sikkert frisk, hvis du sku mangle en rekvisitør eller set-dresser. Glæder mig til at høre mere om et evt. project!! God ving herfra
Jeg har det stort set som #17 - ingen erfaring, men vil gerne komme med input til manuskript eller evt. læse udkast igennem og komme med respons, korrektur osv. Du kan jo sende en pm hvis det skulle have interesse.
Har heller ingen erfaring med det praktiske filmarbejde, men hvis der er noget jeg kan hjælpe med skal du være velkommen til at foreslå det... :-)
Jeg har en iMac G5 computer derhjemme med Final Cut Pro 5 installeret plus en del andre programmer der kunne være nyttige..
Jeg arbejder med redigering (TV) hver dag. 100% professionelt og kunne mægtig godt tænke mig at være med til at redigere en film, da jeg kan bruge den til at sende ind for at komme på filmskolen.... Men kontakt mig hvis det har interresse..!!!
#11 filmz-lone wolf 18 år siden
#12 filmz-Kadann 18 år siden
#13 Michael Andersen 18 år siden
Actor - filmography
1. Untitled horror in a cabin Project (2006) .... As Himself
:)
#14 filmz-Kadann 18 år siden
Has a nice ring to it, eh..? ;)
#15 frahm-2 18 år siden
#16 Martindan 18 år siden
jamen.. ja. så mangler jeg jo en instruktør/medforfatter der vil hjælpe med at udvikle historier og plot. som sagt vil jeg helst selv kun fungere som manuskriptforfatter på det her.
men sejt. og tak for det positive feedback.
#17 Michael Andersen 18 år siden
Jeg kan ikke påstå, jeg har den store erfaring som medforfatter, men har en lettere syg fantasi og humor som måske kunne komme til gode her :) Så hvis du går videre med kannibal-ideen, vil jeg godt hjælpe til hvis det er.
#18 NOWhere 18 år siden
Glæder mig til at høre mere om et evt. project!!
God ving herfra
#19 McPeter 18 år siden
Har heller ingen erfaring med det praktiske filmarbejde, men hvis der er noget jeg kan hjælpe med skal du være velkommen til at foreslå det... :-)
#20 El Capitan 18 år siden
Jeg arbejder med redigering (TV) hver dag. 100% professionelt og kunne mægtig godt tænke mig at være med til at redigere en film, da jeg kan bruge den til at sende ind for at komme på filmskolen.... Men kontakt mig hvis det har interresse..!!!