Hej, er der nogle af jer herinde der har f.eks. har nogle trailere eller nogle lydfiler på nettet? For jeg mangler nemlig et sted til nogle videofiler, en trailer og en billedserie. Og så nogle lydfiler, interviews m.m., nogen der kender en side hvor jeg kan uploade disse filer og have dem liggende UDEN at de bliver fjernet.
På forhånd tak, Mark
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
På den måde kan du få adgang til en gmail-konto og bruge din stifinder til at kopiere filer frem og tilbage. Så du har dermed en virtuel harddisk på over 2GB... Smart.
Der er dog vist begrænsning i form af at gmail blokerer midlertidig for din konto hvis der har været "usædvanlig aktivitet". Men så kommer den igen kort efter mener jeg...
Problemet er, at mange af de billige webhoteller ikke er meget for at man har sådan noget liggende, specielt ikke hvis folk skal have adgang til at downloade dem.
#1 Collateral 18 år siden
er der nogle af jer herinde der har f.eks. har nogle trailere eller nogle lydfiler på nettet? For jeg mangler nemlig et sted til nogle videofiler, en trailer og en billedserie. Og så nogle lydfiler, interviews m.m., nogen der kender en side hvor jeg kan uploade disse filer og have dem liggende UDEN at de bliver fjernet.
På forhånd tak,
Mark
#2 filmz-jackjazz 18 år siden
//JackJazz
#3 Bates 18 år siden
Hvis man er medlem bliver ens filer aldrig slettet.
Edit : hmm...ser ud til at man ikke kan uploade lige nu, men prøv senere.
#4 Collateral 18 år siden
#5 McPeter 18 år siden
GMail Drive shell extension (windows version)
http://www.viksoe.dk/code/gmail.htm
(se også http://en.wikipedia.org/wiki/GmailFS )
På den måde kan du få adgang til en gmail-konto og bruge din stifinder til at kopiere filer frem og tilbage. Så du har dermed en virtuel harddisk på over 2GB... Smart.
Der er dog vist begrænsning i form af at gmail blokerer midlertidig for din konto hvis der har været "usædvanlig aktivitet". Men så kommer den igen kort efter mener jeg...
#6 Collateral 18 år siden
#7 McPeter 18 år siden
Men jeg og min ven bruger det fx til fildeling til vores afgangsprojekt. Virker ret godt.
#8 Collateral 18 år siden
#9 Zelle 18 år siden
#10 filmz-Kadann 18 år siden
Problemet er, at mange af de billige webhoteller ikke er meget for at man har sådan noget liggende, specielt ikke hvis folk skal have adgang til at downloade dem.