Gravatar

#1 filmz-ilh-film 20 år siden

Vi søger lys/lyd/kamera-folk til novellefilm der skal optages i foråret 2005. (Se tidl. indlæg fra os, om opslag for musik og skuespil). Vi har fået mange gode og seriøse henvendelser ang. dette. Vi mangler derfor nu "kun", det tekniske mandskab til fuldførelsen af denne film. Filmen er non-budget, og der sættes derfor stor vægt på ideér og kreativitet ved skabelsen af denne film.

Filmen bliver optaget i Nordsjælland i midten af foråret.
Manuskript tilsendes de lys/lyd/kamera-folk der er interesseret i at være med til at skabe denne film. Det er begrænset hvilket udstyr vi har, men vi vil skaffe/leje/købe det udstyr vi måtte mangle.
Det er derfor en stor hjælp, at de intereserede også selv har noget udstyr at bidrage med.
Vi optager med DV-kamera.

Håber at høre fra seriøse interesserede, der vil være med til at skabe en rigtig god og fængende novellefilm.
Sammen vil vi kunne skabe et godt og engageret crew, som sammen vil kunne løfte dette projekt.

På forhånd Tak:

Lars H. Nielsen
ILH-Film
Sdr. Jernbanevej 10
3400 Hillerød
Tlf. 48249904/61309904
Fax. 48249965
E-mail: [email protected]
Web.: www.ilh-film.dk
NB. Hjemmesiden er først oppe i starten af november.
Lars Hudtloff Nielsen
[email protected]
ILH-FILM
Gravatar

#2 filmz-ambu 20 år siden

Hej jeg vil da gerne hjælp dig med af få en god filmen i kassen jeg har lidt viden om det der med film da jeg er i gang med en novelle film nu før det gik jeg på Tv-ishøj som kamera mand
jeg har et dvcam sony DCR-HC20E og mig selv er det godt nok
p.s. er i gang med af skaffe et stedycam
Gravatar

#3 filmz-ilh-film 20 år siden

Det lyder godt. Du må meget gerne skrive en mail til os, om dig selv, hvad du laver og hvilket udstyr du har.
Godt at høre fra folk, der frivilligt vil hjælpe med sådanne projekter. TAK
Lars Hudtloff Nielsen
[email protected]
ILH-FILM
Gravatar

#4 filmz-Diller82 20 år siden

Jeg vil meget gerne give en hjælpende hånd, men ligger desværre ikke inde med noget udstyr. forår 2005 lyder umiddelbart godt, men jeg må lige se hvordan det går med diverse ansøgninger der er i omløb pt.
-----------------------------------
The pen is mightier than the sword...mostly.

Skriv ny kommentar: