Gravatar

#1 SpielbergFreak 18 år siden

Hey hvor køber man dette? Og hvad er prisen?
Gravatar

#2 Thorsby 18 år siden

Google fandt ret hurtigt producenten af Magic Bullet, som også sælger produktet online.

Bemærk at Editors versionen ikke kan deinterlace - Suiten som besidder dette fås kun til Adobe After Effects.

Læs mere i sammenligningen af de to produkter. Iøvrigt kender jeg intet til produktet og evt. alternativer :-) Jeg er dog en anelse skeptisk - ikke som sådan for produktet, som sikkert er fint. Syntes blot det må være mere inspirerende at lære teknikkerne bag de looks du ønsker at opnå. :-) Nogen særlig grund til at du overvejer dette plugin?
http://www.imdb.com/name/nm1302765/
Gravatar

#3 SpielbergFreak 18 år siden

Jeg går i øjeblikket på filmskole og skyder indtil videre kun på film. Men jeg kommer også til at skyde en del på video. Hørte om det her Magic Bullet, og da jeg alligevel skal købe Final Cut, kunne det jo være sjovt lige at se hvad det kunne, men det afhænger af prisen.

Tak for hjælpen
Gravatar

#4 gi-jones 18 år siden

Jeg vil klart anbefale dig at lege lidt med helt almindelig color correction. Prøv eventuelt det, der hedder Color Finesse (jeg mener at det følger med til After Effects), men FCP har vist også udmærkede tools til det.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#5 Thorsby 18 år siden

#3 Netop hvis du kommer med et kendskab til film, er der al mulig grund til at lege sig frem til det ønskede look med alm. color correction istedet for et plugin-look. Som #4 nævner findes der rigtig udemærkede CC i gængse programmer.
http://www.imdb.com/name/nm1302765/
Gravatar

#6 filmz-vassago 18 år siden

Nu er det jo ikke nødvendigvis skidt. Magic bullet er jo reelt bare en slags template. Du kan jo opnå det samme uden det plugin - det kræver dog bare et noget større kendskab til grading.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#7 SpielbergFreak 18 år siden

Ok cool, tak for hjælpen!

Skriv ny kommentar: