Gravatar

#1 jojofilm 13 år siden

Vi er en ung ambitiøs filmgruppe, som søger en dansk mand i alderen 19-24 år, til en kortfilm/novellefilm filmet i københavn.
Filmen handler om den stigende "pop" selveksponering som mange unge i søger i Danmark. Rollen er den største birolle, men kræver ikke nødvendigvis nogen skuespiller erfaring, udover selve ønsket om at tage en udfordrende rolle op.

Vi har en aftale med at få kortfilmen vist på en dansk kanal umidelbart efter færdiggørelsen, så selvom det er en no-budget film, har vi stadig store ambitioner, og ønsker at det skal være så proffesionelt så muligt.

Hvis dette er fanget din interesse, eller ønsker du blot at høre mere, er du velkommen til at kontakte os på tlf: 20 32 58 78.

Vi afholder casting løbende efter d. 8 Dec. 2010.

- Tak for interessen! -
Gravatar

#2 MOVIE1000 13 år siden

Er der nogle særlige krav til rollen?? udover 19-24 og er det lønnet??

dog er jeg kun 17 men bliver 18 her i starten af januar, og kunne utrolig godt tænke mig en karrie inden for film, men jeg har dog ingen erfaring, men for mig lyder alt film/tv produktion spændende da jeg stort set åben for alt inde for film da jeg som sagt ikke har prøvet noget :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#3 gi-jones 13 år siden

Hey gutter. Jeg vil anbefale jer at lave et opslag på statisten.dk og onlinecasting.dk - der vil I få en langt bedre respons fra folk, der vil noget med skuespil (sikkert også en masse der ikke vil, men så kan I sortere).
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#4 Bony 13 år siden

MOVIE1000 (2) skrev:
og er det lønnet??


Jeg tvivler på, at et no-budget projekt betaler løn til sine biroller, eller sine andre roller for den sags skyld. Du får oplevelsen og erfaringen. Men smut du nu hellere på Højskole, det vil du få meget mere ud af. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#5 MOVIE1000 13 år siden

#4 kan man nu ikke engang, taler om andre alternativer uden i skal blande jer ;)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#6 davenport 13 år siden

LOL ;D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: