Gravatar

#1 gi-jones 20 år siden

Jeg går i øjeblikket på Århus Medieskole og skal i gang med at producere en ny kort/novellefilm. Således er jeg på udkig efter gode ideer eller allerbedst halv/hel-færdige manuskripter. Hvis nogen ligger inde med sådanne, vil jeg være meget interesseret i at høre nærmere. Jeg kunne forestille mig at indgå et nærmere samarbejde om færdiggørelsen af manuskriptet hvorefter jeg vil stå for instruktionen. Produktionen vil blive varetaget af en af vores dygtige produktionsledere.

Jeg kan kontaktes på [email protected] eller [email protected]

Håber at høre fra en masse folk :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#2 filmz-JuuL 20 år siden

Hej GI-Jones...

Manuskriptet kan jeg måske hjælpe dig med. Har du nogle ideer til tema?
Gravatar

#3 gi-jones 20 år siden

Ikke specielt. I virkeligheden leder jeg nok efter folk, der har nogle ideer med sig. I første omgang fandt jeg et manuskript fra anden side, så de næste par måneder arbejder jeg på at realisere det, men derefter skal jeg bruge nyt, så hvis du ligger inde med noget halvt eller helt færdigt er jeg stadig meget interesseret.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#4 filmz-Diller82 20 år siden

Jeg syntes det er svært at give et manus fra sig.. men det er måske fordi jeg selv gerne vil instruere. Men jeg leder også selv altid efter ideer, eller bare andres manuskripter til gennemlæsning, og derved få inspiration til hvordan jeg selv skal skrive. Så hvis folk vil have en mening, idéer eller bare vil se hvad jeg kan få ud af en ide, skal i være mere end velkomne til at sende til: [email protected]
-----------------------------------
The pen is mightier than the sword...mostly.

Skriv ny kommentar: