#10 De genre du nævner elsker jeg, jeg dyrker dem bare ikke selv! Og egentlig tror jeg slet ikke at min hjerne, lyst, kreative jeg (whatever) kan uforme den slags ideer! Det er ihvertfald ikke sket endnu :) Er det spillefilms manuskripter du skriver? Altså "Full Feature Lenght" manuskripter?
#11 - det er det blevet til efterhånden.... Jeg kan ikke begrænse mig.... Selvom jeg siger til folk: " Det bliver bare en lille kort præsentationsfilm af min ide" så ender det altid med Full Length...
#14 - øhh.. da jeg begyndte så var det... men efter Station NExt ophold og mit begyndende engagement i filmbranchen hos blandt andet Wise Guy Productions, blev det siden til produktion og manus primært... og mener da også at de to sider er mine bedste... her på det sidste så er det dog ved at lokke at instruere igen... men kan bare heller ikke slippe produktion eller manus delen.. ville gerne alle tre ting da jeg godt kan li at være i total kontrol... lidt ala Robert Rodriguez faktisk.. men.. for det meste er er det produktion og manus der hænger sammen hos mig..
#17 - lige et emne skift... jep.. den her runde i manager gav mig bare nedtur.. det skulle ellers have været runden hvor alt klappede og gav mig en top placering.... men tror kun det var Lehmann, Cole og Henry der gav point.. Ljungberg avr ikke engang på banen.. skuffende... Men Arsenal fejrer 50 kamp jubilæum som ubesejret på søndag mod United.. det er jeg ikke i tvivl om... GO ARSENAL (jep jeg er Arsenal fan - vote Kerry... ups den smuttede :)
tilbage til emnet...
#17 - jamen så sen det til mig amigo... jeg er altid klar...
#16 - damn.. mente #15... sorry... stort at svare på sit eget topic... ha ha. mit svar i post 16 skulle have været til #15 og ikke mig selv i #14... forvirrende.. det tror jeg nok.
#19 Du må da endelig sige til hvis du en dag skal bruge nogle friske øjne på sagerne .) hmm øje! Anyways det kan jo være en stor hjælp til tider. Der er nu ikke noget mere åndssvækkende, end at være så tæt på historien at man ikke ved hvad der kan gøre den bedre... Nå men nu vævre jeg bare, det er en ting jeg startede på at gøre da jeg... satans. Nå men nu har jeg jo lige mistet alt troværdighed - så kan du også bare beholde det for dig selv - er der nogle herinde der har en prozac?
#11 filmz-write-off 20 år siden
Er det spillefilms manuskripter du skriver? Altså "Full Feature Lenght" manuskripter?
#12 Martindan 20 år siden
#13 rimmer 20 år siden
Ha ha ha ha...
#14 Martindan 20 år siden
#15 gi-jones 20 år siden
#16 Martindan 20 år siden
men efter Station NExt ophold og mit begyndende engagement i filmbranchen hos blandt andet Wise Guy Productions, blev det siden til produktion og manus primært... og mener da også at de to sider er mine bedste...
her på det sidste så er det dog ved at lokke at instruere igen... men kan bare heller ikke slippe produktion eller manus delen.. ville gerne alle tre ting da jeg godt kan li at være i total kontrol... lidt ala Robert Rodriguez faktisk.. men.. for det meste er er det produktion og manus der hænger sammen hos mig..
#17 rimmer 20 år siden
Den tilhører DR nu... Og så har det altid været en af de bedste udbrud på film...
P.S. Jeg har noget du godt må arbejde på.
P.P.S. Tottenham stank.
#18 Martindan 20 år siden
tilbage til emnet...
#17 - jamen så sen det til mig amigo... jeg er altid klar...
#19 Martindan 20 år siden
#20 filmz-write-off 20 år siden
Anyways det kan jo være en stor hjælp til tider. Der er nu ikke noget mere åndssvækkende, end at være så tæt på historien at man ikke ved hvad der kan gøre den bedre... Nå men nu vævre jeg bare, det er en ting jeg startede på at gøre da jeg... satans.
Nå men nu har jeg jo lige mistet alt troværdighed - så kan du også bare beholde det for dig selv - er der nogle herinde der har en prozac?