Gravatar

#1 Tesla 13 år siden

Dette er min endelige eksamensproduktion i mediefag. Jeg håber, at i vil give filmen et "look" - der er lagt en del arbejde i projektet ;)

[url= Syndicate[/url]
Gravatar

#2 Fellaheen 13 år siden

Jeg hader den, men du (eller I) har talent.
Die Geburt der Tragödie aus dem Geiste der Kino
Gravatar

#3 davenport 13 år siden

Er du russer eller hvorfor?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#4 Tesla 13 år siden

@davenport Nej, men det russiske skabte en fed, alternativ mafia stemning.

@KeyserSöze Hvori ligger det hadefulde aspekt? Ville være skønt med en smule uddybning :)

Ellers tak for respons!
Gravatar

#5 MMB 13 år siden

Hele produktionen er sindssygt gennemført. Det er vildt imponerende. Hvor mange år har I haft medieskab og hvilken uddannelse snakker vi om?

Selve historien er som sådan ikke særlig unik, men fordi jeres produktion er så god, som den er, så er det lidt underordnet. Godt arbejde. :)
Gravatar

#6 Tesla 13 år siden

Vi er såmænd bare 2 drenge i 3.g, der er i gang med en gymnasial uddannelse, og vi har haft mediefag i 2 år nu.

Filmen blev godt gennemført, fordi vi erfarede, at med en mere seriøs entusiasme blev det pludselig meget sjovere at filme og redigere ;)
Gravatar

#7 MMB 13 år siden

Så er det i hvert fald et rigtig flot resultat :)
Gravatar

#8 Fellaheen 13 år siden

Ja det er ret godt gået hvis i går i 3.g. Så "hader" jeg den heller ikke, men det hele er lige lovlig karikeret, som historiedelen i en ligegyldig first-person shooter.
Die Geburt der Tragödie aus dem Geiste der Kino
Gravatar

#9 MBAD 13 år siden

Det giver jo heller ikke rigtigt mening at bedømme denne film som alle mulige andre film. For selvfølgelig er det da en elendig omgang bras, hvis man sætter den op mod alverdens filmudgivelser. Jeg er dog helt enig i, at det er et virkelig flot stykke arbejde teknisk set, når man tager jeres uddannelsesmæssige niveau i betragtning.
Gravatar

#10 Skeloboy 13 år siden

Den er ret så godt lavet, og det er filmens største styrke.

Det der ikke fungerer er, at I har brugt jer selv(eller nogen venner) til at spille gangstere. Det er en generel fejl som mange unge gør, når de laver en film. Kan godt lide det russiske aspekt

Skriv ny kommentar: