Gravatar

#1 Killkaj 17 år siden

Her for et stykke tid siden havde mig og mine venner lavet denne film... Vi ved godt at der nogle steder er dårlig lyd, *spoiler*
Og pokerscenen virker lidt langtrukken
Men hvis i der ser den, vil skrive en lille kommentar eller en lang:D?

Gravatar

#2 davenport 17 år siden

Den nakkedskudscene i starten ser fed ud. Hvordan lavede i den?
Og kom "dulle" til skade under optagelserne? Hun får da et par på hovedet ;D - sød pige, kæresten? :D
Kan du ikke fortælle lidt om hvor i har skudt den, tid og hvor meget manus der blev skrevet?
Paintballguns holder! ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#3 filmz-Miki 17 år siden

Jeg sad lige og stenede og det nakkeskud der :) Hvis man kigger ordentligt efter kan man se at ham på stolen læner sig op af en ballon der sprænger da han lægger sig tilbage og derefter ryger ned på gulvet. Men det er sgu en SUPERfed effekt! Respekt! håber ikke i har patenteret idéen ;)
If you wan't a big, big tree
You gotta' smart act
Gravatar

#4 Killkaj 17 år siden

#2 tak tak.. Er glad for de gode ord:D

Nakkeskudsscenen blev lavet ved at, vi tog en pose, hældte ribena i, og klippede den til, såen den kom til at sprøjte den rigitge vej:D Godt fundet på, hvis jeg selv skal sige det..

Nej ik kæresten:P Og ja hun slog hovedet ind i en spand:D

Vi har skudt den i Sæby. Pokerscenen i starten vat det første vi filmede, og så gik der 2 måneder før vi filmede resten, pga. ja det ved jeg egentlig ik:P

Vi har ikke skrevet noget manus overhovedet.. Det er nærmest fundet på, på stedet..

Patenteret:D?

Skriv ny kommentar: