Der er stortset ingen mening med plottet af filmen, og klipningen er lidt ude at skide nogle steder, men det er mit første forsøg på at lave noget og derfor vil jeg gerne have noget feedback. Filmen tager kun 5 minutter
Skide fed film, plottet og meningen virker okay. Filmen vises i sort/hvid og det fremhæver effekterne en del. Skuespillet er til et standard 8 tal. Det eneste jeg ærger mig over er nok stuntscenerne. Den måde scenografien f.eks. er sat op i slutningen af pokerscenen, den forekommer en smule forvirende.
Ok starter projekt men det havde nok vundet en stor del hvis i havde fundet voksne skuespillere med noget erfaring - det virker ikke rigtigt med teenagers, men udemærket gået for hvad det er
Ganske udmærket, minder teknisk meget om de første småprojekter jeg selv lavede, jeg brugte også Counter-Strike lydeffekter hehe:-)
Også et stort 8 eller et pænt 9 tal herfra. Ud fra at I har lavet det som et folkeskoleprojekt er det vel meget fortjent med et 11 tal, det er ihvert fald flot at få 11!
Tak for de pæne ord, jeg ville naturligvis også selv have foretrukket mere plot og profesionelle skuespillere. Men det er jo vigtigt at tage de begrænsninger vi havde med i vurderingen. Vi går begge på en efterskole, hele projektet blev skudt på én uge. En uge hvor vi havde betydeligt mere at se til. Derfor er der ingen sjæl i skuespillet, derfor er der store problemer med lydsiden og derfor er der en masse andre ting der kunne/burde være anderledes. Men jeg føler det har været en lærerig process. For som Kasper Torsting sagde til mig under det interview vi lavede til vores projekt: "Det er vigtigt at fejle, og så rejse sig igen"
Der fik jeg lige chancen for at prøve på at lyde klogt, håber ikke det var for kvalmt. Og så tak fordi du/i gad se min film
#1 thomasegebaek 18 år siden
Payday, hosted af google
Der er stortset ingen mening med plottet af filmen, og klipningen er lidt ude at skide nogle steder, men det er mit første forsøg på at lave noget og derfor vil jeg gerne have noget feedback. Filmen tager kun 5 minutter
#2 wilson 18 år siden
Alt i alt, "8 med pil op" fra min side.
#3 filmz-gimleno1 18 år siden
#4 SpielbergFreak 18 år siden
Også et stort 8 eller et pænt 9 tal herfra.
Ud fra at I har lavet det som et folkeskoleprojekt er det vel meget fortjent med et 11 tal, det er ihvert fald flot at få 11!
#5 thomasegebaek 18 år siden
Der fik jeg lige chancen for at prøve på at lyde klogt, håber ikke det var for kvalmt. Og så tak fordi du/i gad se min film