Vi har fundet to nyuddannet skuespillere fra holberg film og teaterskole! De har måske ikke meget erfaring, men de er satme dygtige :-) Så har store forventninger.
Selve filmens handling vil jeg ikke komme så meget ind på. Men overordnet, så er det en thriller, som omhandler et menneskes indre dæmoner og hvordan man så takler dem på godt og ondt og det hele udspiller sig omkring et ungt par!
På vores hjemmeside vil der snart komme noget mere info omkring filmen, da vi har lavet en masse pre-production optagelser som vi nok ligger op :-)
Men til jer andre, så må i stadig gerne se og vudere mit første projekt, hvis i lyster!
#11 El Capitan 16 år siden
Jeg ved godt det er fyldt med skrift og bliver kaldt et manus, men det hedder et manuskript!
Bum. Så fik jeg det ud!
#12 Killkaj 16 år siden
Okay undskyld så:O Kunne også godt se at der var noget galt med ordet, da jeg havde skrevet det:b
#13 El Capitan 16 år siden
Jeg er også bare en sur og tvær mand idag.
Hygge og god karma fra nu af.... ;-)
#14 Killkaj 16 år siden
hi hi:b
#15 filmz-MiniJack E! 16 år siden
Vi har fundet to nyuddannet skuespillere fra holberg film og teaterskole! De har måske ikke meget erfaring, men de er satme dygtige :-) Så har store forventninger.
Selve filmens handling vil jeg ikke komme så meget ind på.
Men overordnet, så er det en thriller, som omhandler et menneskes indre dæmoner og hvordan man så takler dem på godt og ondt og det hele udspiller sig omkring et ungt par!
På vores hjemmeside vil der snart komme noget mere info omkring filmen, da vi har lavet en masse pre-production optagelser som vi nok ligger op :-)
Men til jer andre, så må i stadig gerne se og vudere mit første projekt, hvis i lyster!