Gravatar

#1 filmz-MiniJack E! 16 år siden

Hej alle,

Nu har jeg endelig, efter MANGE år fået min film lagt online! Dog fylder den lidt, så i må selv vudere om i vil downloade den. Den blev filmet tilbage i 1999-2000 og blev færdig redigeret tilbage i 2003! Så det har været lidt af et projekt, og vi kan kigge tilbage på en film med mange begynderfejl og med mange kiksede scener, men dog stadig i okay acceptabel debutfilm, hvis jeg selv skal sige det og det skal jeg jo hehe :-)

http://www.minijack.dk/showroom.htm

Men kig hvis i gider og skriv gerne jeres kommentarer
Gravatar

#2 Killkaj 16 år siden

Er det ik den som er udgivet på dvd?
Gravatar

#3 filmz-MiniJack E! 16 år siden

Nej, det er ikke den der er udgivet på dvd, jeg lavede den her nogle år før den som er udgivet! Du tænker på Brutal incasso og det er IKKE denne film :-)
Gravatar

#4 Killkaj 16 år siden

nå nå;) Men har i hvert fald hentet den:b
Gravatar

#5 gi-jones 16 år siden

Jeg har hentet og set den her til morgen, og morede mig faktisk meget over ligheder (især i starten) med Brutal Incasso.

Det sagt så har jeg selvsagt en holdning til filmen som jeg her vil dele med Jer :)
For det første er det imponerende at I som Jeres første film har været i stand til at skrue et projekt af den her størrelse sammen. Alene det er lidt af et kunststykke. Det sagt så synes jeg umiddelbart at den virkede meget lang, og jeg må tilstå at jeg kedede mig noget undervejs. Filmen er ikke sjov, og det er jo som sådan heller ikke meningen, men den er bare heller ikke rigtig spændende. Jeres action, som lidt er det man ender med at sidde og vente på, er ikke så prangende og ret hurtigt overstået. Jeg vil gå ud fra at skuespillerne er dine/Jeres venner og bekendte og set i det lys er I sluppet forbavsende godt fra det. Kameraføringen er i øvrigt også noget I har klaret ret pænt.

Alt i alt så synes jeg klart at I skal overveje Jeres næste projekt grundigt. Sørg for at have en god, original idé, for så kan I komme meget højere op i niveau, specielt med nogle lidt federe skuespillere.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#6 Killkaj 16 år siden

Så fik jeg set den, og var faktisk rigtig godt underholdt. Jeg kan godt lide manuskriftet, da der er nogle rigtig gode oneliners i:)

Minus er kun actionscenerne(for det meste). Der mangler lidt mere tjubang i, ellers et rigtig godt stykke arbejde:D
Gravatar

#7 filmz-MiniJack E! 16 år siden

Tusind tak for dine kommentarer :-) og ja, det var et helvede og få det hele til at hænge sammen og projektet blev nok også for stort! Action scener skulle ha været meget mere, men det blev ikke til så meget, da vi ikke kunne få statister osv. som ville spille håndlangere, derfor blev den klippet som den skulle, desværre.
Ja skuespillerne er venner og familie, det er min storebror der spiller hovedrollen!

Er glad for du kan li manuskriptet, det blev meget klippet ned i løbet af optagelserne, fordi vi ikke kunne realisere de ting jeg havde skrevet, men er glad for du kunne grine over de one-liners der er med i den.

Og så lige en ekstra ting, vi fik skreve en original sang til filmen, det er den der kører under rulleteksterne, håber i kan li den også
Gravatar

#8 filmz-MiniJack E! 16 år siden

Lige en ting til :-) vi skal igang med at filme vores nye projekt her d. 23 febraur og vi har gjort os meget mere umage med forberedelserne og med at få rigtige skuespillere med! og det har givet pote, da vi har fundet nogle rigtig gode talenter, som vi håber virkelig kan få filmen til at blive god og spændende! vi har ventet en del år på at lave den næste film, da denne film næsten tog gejsten fra os, pågrund af hvor omfattende det lige pludselig blev.
Gravatar

#9 Killkaj 16 år siden

8#
Lyder spændende;) Hvad handler den så om?:D
Gravatar

#10 gi-jones 16 år siden

#8: Ja, og hvem har I fundet til at være med?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.

Skriv ny kommentar: