Gravatar

#1 Martindan 19 år siden

Heysa

jeg er gået igang med en lille udforrende produktion synes jeg selv.

Jeg har skrevet et manus jeg også selv skal instruere. Den går lig endnu under arb. titel KBH/ALbertslund thriller (den officielle titel holder jeg lidt for mig), og der gør den spændende for mig er at jeg ikke bruger nogen der på nogen måde er skuespillere. De er alle folk jeg kender fra miljøet - bash mig og kald det pusher rip off, I don't give a damn - og der skal bruges minimalt udstyr. Højst et par redheads, en boomstang og ellers kamera...
glæder mig sgu...

min sidste produktion lånte jeg udstyr fra Zentropa , havde et budget og med proffe spillere samt et crew der kunne.. den her gang bliver det intet budget, ikke proffe spillere, næsten intet udstyr... og mere eller mindre intet crew...

men det bliver godt...
for cryin' out loud......
Gravatar

#2 Martindan 19 år siden

og iøvrigt baseret på en sand historie... men kun baseret...

har ændret en del i forhold til den sande historie..
Gravatar

#3 gi-jones 19 år siden

Man kan slippe afsted med meget (lidt) så længe man har en god historie. Jeg går ud fra at du har skrevet et HELT manuskript, så det ikke ender ligesom Betonhjerter :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#4 Martindan 19 år siden

#3 - ja... altså kortfilm manus... men jo et helt manus. Ikke noget impro skidt her.
Gravatar

#5 gi-jones 19 år siden

Impro kan være fint. Men det skal være noget man gør ovenpå et i forvejen godt script :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#6 Martindan 19 år siden

det er et godt script :) - men nej tak ingen impro til mig. I denne omgang.
Gravatar

#7 filmz-pou 19 år siden

@Martindan

tjek lige din indbakke ;)

Skriv ny kommentar: