#23: Ja, det var måske misvisende. Men min pointe var, at de selv bestemmer. De skal ikke søge tilladelse til at bruge det, fordi tv og radio ikke regnes for udgivelser. De kan bruge lige det musik de har lyst til, så længe de betaler koda-afgiften. Vi elendige filmfolk skal have tilladelse af den enkelte komponister og betale en anseelig pris til NCB alt efter hvordan udgivelsen skal foregår.
Med andre ord vil jeg påstå, at der ikke er nogen nem, billig og lovlig måde at løse #1's problem på. Så længe der er tale om en lille hjemmefilm, ville jeg dog ikke bekymre mig om det.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Alt det her med copyright får mig til at tænke på Mr. Burns advokat som blandt andet har fortalt The Simpsons at de ikke må synge copyright julesange, Homer får sågar påbud mod at synge visse toner 8-)
Og han har også været efter Abraham Simpson, da han begynder at efterligne Chapplins "Kartoffeldans" 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#21 filmz-lone wolf 18 år siden
#22 elwood 18 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#23 filmz-vassago 18 år siden
#24 gi-jones 18 år siden
Med andre ord vil jeg påstå, at der ikke er nogen nem, billig og lovlig måde at løse #1's problem på. Så længe der er tale om en lille hjemmefilm, ville jeg dog ikke bekymre mig om det.
#25 Patriarch 18 år siden
Ok - det kan være det har ændret sig? Det med den faste pris var ihvertfald hvad Elwoods gud fortalte mig da jeg spurgte ham i sin tid :D
#26 elwood 18 år siden
Det må det være for jeg tilbeder ingen andre hehe.
#27 lasse78 18 år siden
#28 elwood 18 år siden
Og han har også været efter Abraham Simpson, da han begynder at efterligne Chapplins "Kartoffeldans" 8-)
#29 Patriarch 18 år siden
Indeed :)
#30 gi-jones 18 år siden