Gravatar

#1 gi-jones 20 år siden

Jeg instruerede en kortfilm kalder Våde Bananer for et par måneder siden, og den er nu færdig i redigering og mangler noget musik. Er der nogen, med den slags evner, der kunne være interesserede i at give et bud på det? Filmen varer et lille kvarter og kræver en god del seriøst arbejde på musikfronten. Jeg forestiller mig nok noget instrumentalmusik af en slags, men alle forslag er velkomne.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#2 filmz-write-off 20 år siden

Jeg er desværre ikke det store musikalske geni... Men jeg pleger at tjecke mine netværk (lyder fancy var? det er det ikke!) og ellers undersøger jeg andres... prøv eksempelvis Konservatorier eller musikforeninger. Der er jo en masse dygtige elever som du kan "udnytte" til dit projekt. Gør bare lidt ud af at sælge din ide... Så skal de nok komme dig til undsætning. De er jo kunstnere med hjerte som dig!

Lykke til.

Ps. nogle gange skal man være lidt "fræk" for at opnå de ting man ønsker (mener nødvendigvis ikke, på den sexuelle måde)
Gravatar

#3 gi-jones 20 år siden

Jeg tjekkede musikkonservatoriet for et godt stykke tid siden, men problemet er, at lederne af de ting reelt mener, at deres elever skal have penge for deres arbejde og derfor ikke er specielt velvillige til at hjælpe. Jeg tvivler ikke på at nogle af eleverne ville have interesse for det, men musikbranchen har lidt en tendens til at modarbejde sig selv i den retning. Det gør sig også gældende for musikrettigheder generelt, der er designet sådan at det gør produktion af musik til amatørprojekter ret kompliceret rent juridisk og du skal fandme næsten ansætte en advokat hvis du håber at få lov til at bruge et kendt nummer i en film.

Nå så fik jeg lige brokket mig lidt. Under alle omstændigheder har jeg faktisk fundet en som jeg skal mødes med, der lyder meget lovende :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#4 filmz-write-off 20 år siden

ja det er da også rigtigt... Det samme er det faktisk med de danske skuespil skoler, der kan man heller ikke "låne" eleverne til noget som helst (medmindre man måske er et anerkendt teater) Men du behøver jo ikke kun at spørge hos konservatorier. I københavn er der masser af musikskoler og forstudier til konservatoriet hvor det ikke virker på den måde... Dit valg, men ihvertilfælde SUPER held og lykke med musikeren du skal mødes med!
Gravatar

#5 lasse78 20 år siden

Hej jeg er musiker/komponist og er selv igang med at lave en storsymfonisk rock/heavy musical. Jeg har beskæftiget mig med alle slags genre og tager gerne en udfordring op. Du kan eventuelt kigge ind på min webside www.fajabefa.dk/band/enter_me der er lidt forskelligt der. Men du er naturligt velkommen til at skrive en mail til mig på [email protected]
Kontakt mig og vi ser på det
http://lasseelkjaer.dk/

Skriv ny kommentar: