Gravatar

#1 Bjarke Bronson 13 år siden

Jeg har fået lavet en musik til en af mine sange i samarbejde med Diktartor film. jeg ville rigtig gerne høre jeres mening om den. :-)
Sangen heder ”Kom Her Hen” og videoen består Bl.a. af en lille stopmotien del og videoens visuelle side er inspireret af Tim Burton’s univers samt Universal’s gamle sort/hvid gysere.

"Lion with small penis must compensate with a great roar..."
Gravatar

#2 Collateral 13 år siden

Ærligt talt er musikken slet slet ikke min smag. Det er for poppet, og teksten er meget overfladisk i mine øre. Må dog sige at videoen er fed nok. Især stopmotiondelene kan jeg godt lide.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#3 MOVIE1000 13 år siden

Det eneste positive og gode jeg kan komme i tanke om er stop notion delen der er godt lavet, men det er vidst også det eneste.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#4 Bjarke Bronson 13 år siden

Fed feedback Collateral! Jeg ligger meget arbejdet i min musik og sætter pris på konstruktiv kritik. Stilen er meget poppet og jeg er godt klar over at den ikke falder i god jord hos alle, men jeg er rigtig glad for at du syndes godt om det visuelle og stopmotionen delen. Movie 1000 du er bare ondskabsfuld og nederen, så du kan få en hurtig lange finger her fra!
"Lion with small penis must compensate with a great roar..."
Gravatar

#5 MOVIE1000 13 år siden

#4 kommer bare med min mening, som du sjovt nok giver udtryk for i #1 at du vil høre, hvis du ikke kan klare kritik skulle du ikke have givet et link til den. Jeg gider ikke rose noget jeg mener er lort.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#6 Collateral 13 år siden

#5: Jeg tror han blev lidt stødt af din tone. Det er jo problemet med tekst af og til. Responsen med den der langefinger var dog fuldstændig unødvendig, og man kunne sagtens have givet udtryk for at man ikke fandt noget konstruktivt uden den kommentar #4.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#7 Skeloboy 13 år siden

Bjarke Bronson (4) skrev:
Movie 1000 du er bare ondskabsfuld og nederen, så du kan få en hurtig lange finger her fra!

Lad være med at poste på et forum, hvis du ikke kan lide at høre folks mening?

Stop motion-delen er ret fed. Men resten kan jeg ikke tage seriøst. Det ville fungerer meget bedre med en stop motion-efterligning af sangeren.

Musikken er noget helt andet. Jeg synes det er helt forfærdeligt, men jeg lytter også til en helt anden genre normalt :) Auto-tune er ikke en god ting.

EDIT: nå, brugeren er slettet...
Gravatar

#8 Highland Park 13 år siden

Skeloboy (7) skrev:
EDIT: nå, brugeren er slettet...
Ja, han vist tog benene på nakken allerede inden, MOVIE1000 havde reageret på nævnte indlæg. Så det skal være en meget lang finger, hvis han skal kunne se den. :P

Skeloboy (7) skrev:
Musikken er noget helt andet. Jeg synes det er helt forfærdeligt, men jeg lytter også til en helt anden genre normalt :) Auto-tune er ikke en god ting.
Alle smelter da, når de hører Obama synge:


Ikke at forglemme!:
[url= Cry Ever - Sad Autotune Remix"[/url]
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#9 Babo Rises 13 år siden

Ros for en vellavet video, og din Burton stemning kommer fint til udtryk. Kan godt lide videoen ikke virker hysterisk mht. klipning. Musikken er heller ikke mig og teksten er også sådan lidt, lala. Stil over substans.

6/10

Skriv ny kommentar: