Gravatar

#1 filmz-super-8 17 år siden

Har du lyst til at lave musik til en horror, så kontakt producer Troels Faber i Super8 via [email protected]

Der ligger en teaser trailer til filmen her: [url= Teaser Trailer[/url]

Hilsner
Lars p Arendt og Troels Faber, Super8
Gravatar

#2 Patriarch 17 år siden

Hejsa... Jeg arbejder til dagligt som komponist, dog for tiden mest i spilbranchen. Men, men... Kan du sige lidt om:

- Musikgenre (Gyser musik er jo mange ting)
- Mængden af musik
- Projekt start
- Deadline
- Om der ligger et færdigt cut man kan se inden man takker ja til jobbet :)
- Musik budget?

Tak.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#3 Patriarch 17 år siden

Lige en specificering - med genre mener jeg bla. om der er tale om et symfonisk/tematisk score, eller et mere "synth" aftig score med lange toner, skabe lyde osv... Eller en blanding.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#4 filmz-super-8 17 år siden

Hej Patriarch

Et par svar på dine spørgsmål:

- dit andet indlæg giver svar på første spørgsmål :-)
- Filmen er 20 minutter lang og har musik/lydflader ca. halvdelen af tiden. Sound design fylder en del i filmen.
- projekt start: vi er i gang :-) ... seriøst: snarest muligt.
- deadline: maj/juni
- der ligger et færdigt cut, som du naturligvis får til gennemsyn først.
- budget: denne film er eeeekkkstreeem low-no-budget. Men hvis kemien og musikken klikker, så ligger næste film parat i forproduktion, og der er der seriøse penge i kassen. Jeg ved godt det er en standard "kom-nu-sig-ja-og-så-får-du-penge-en-anden-dag-på-et-andet-projekt"-kommentar, men det er faktisk rigtigt.... Som udgangspunkt prøve vi at lave det free, men hvis der er brug for penge, så må vi tage den derfra.

Tak for interessen. Har du evt. nogle demo'er som vi kan lytte på?

/Lars p Arendt
Gravatar

#5 Patriarch 17 år siden

Hejsa - tak for svarene. Jeg må desværre takke nej i denne omgang. Maj/Juni arbejder jeg stadig på højtryk, da det er ved at være sidste fase i mit nuværende projekt.

Lyder ellers spændende - specielt delen med den efterfølgende spillefilm.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#6 lasse78 17 år siden

jeg har smidt en pm ;)
http://lasseelkjaer.dk/
Gravatar

#7 Patriarch 17 år siden

hehe - det anede mig ;)

Kunne ellers være spas med lidt gysermusik - men, det falder lige på et dårligt tidspunkt.

“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#8 filmz-alexm 17 år siden

Halli halløj! Jeg er ganske grøn i filmmusikbranchen, men er ganske villig til at prøve kræfter dermed.. Og især med at lave noget horrormusik. Skal i løbet af dette år lave musik til 2-3 andre kortfilm (indtil videre)... I kan tage en lytter på en brøkdel af hvad jeg har lavet her: www.thelastoverture.mymusic.dk

Syns at trailerteaseren ser yderst lovende ud!
Gravatar

#9 filmz-super-8 17 år siden

Hej Alexm

Jeg har lyttet til mymusic-numrene og vil meget gerne høre noget mere. Har du mulighed for at sende en CD eller lign.?

Lars
Gravatar

#10 filmz-kadowser 17 år siden

Hey Lars og Troels

Er stort set lige vendt hjem til Danmark efter at have studeret filmkomposition i USA, og har lige tilmeldt mig dette forum (for netop at få kontakt med jer filmnørder ;)

Jeg er ikke master indenfor horror-musik, men som dedikeret filmkomponist skriver jeg lidt indenfor alle genrer, så tjek min hjemmeside på www.mmmusic.dk ud, og se om jeg ikke kunne "do the job".

ellers happy to be here

ps. Super8 er det jydeudgaven af super16? (er selv fra Nordjylland hehe;)

Mathias
www.mmmusic.dk

Skriv ny kommentar: