Gravatar

#1 filmz-nielsennfrank 14 år siden

Hej - er der nogle der har erfaring med lån/leje af haller eller studier? Eller ideer til hvor der findes en hal på ca 200 kvm eller større til at bygge et filmsæt i?
Hvor meget har det kostet for jer? Hvor lang tid tog det at bygge det? Hvor stort var sættet?
Gravatar

#2 gi-jones 14 år siden

Jeg kan ikke hjælpe dig, men er meget interesseret i at høre om det lykkes for dig, da jeg tit har gået med samme slags tanker.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#3 filmz-JuuL 14 år siden

Hvis du er i Århus området kan du prøve at snakke med Filmbyen. Eller søge Vestdanske Filmpulje. Jeg har tidligere optaget en reklamefilm i deres lokaler og en novellefilm i deres studie 2. De er til at snakke med, og det er fine lokaler, som ikke er særlig dyre, hvis man vel og mærke får dem gennem støtte fra puljen. Studierne står dog ofte tomme i kortere perioder, så måske de kan overtales til udlån uden om puljen?
Gravatar

#4 Blacksanta 14 år siden

I Aalborg står der en del forladte lager/fabrikshaller nede ved Havnen i nærheden af Platform4 (et spillested). Tvivler på man må låne dem, men hvis du er lidt punk, så står de til rådighed ;)
Gravatar

#5 frankdrebin 14 år siden

Mon ikke man kan finde en bondemand der har en hal som han ikke bruger mere?

Gravatar

#6 Bobby Singer 14 år siden

Ja hvis du finder ud af noget, kunne jeg da også godt tænke mig at høre mere om det, men ellers gør som Juul siger og spørg filmbyen de plejer at være rimelig flinke til lån af lokaler. Har selv benyttet mig af filmbyens kælder til en kortfilm jeg var ude og optage for en par uger siden. Det er da et forsøg værd. :)
Idjit

Skriv ny kommentar: