Gravatar

#11 HeavyClaus 19 år siden

De fleste ja... Men ikke alle og det var det han spurgte om :P
Gravatar

#12 myggen 19 år siden

Fair nok ;o)

Jamen så må svaret være et rungende: NEJ, det kan du ikke :)
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#13 myggen 19 år siden

Og dog, jeg vil påstå, at ALLE dvdafspillere kan afspille begge dele, så svaret er JA, da der blev spurgt efter afspillere :)
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#14 gi-jones 19 år siden

Du kan jo bare konvertere NTSC filmen til PAL. Der er jo ikke noget i DK der IKKE kan afspille PAL.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#15 filmz-gimleno1 19 år siden

#3 Du har ret, umuligt at hamle op op med dine altid enormt interessante opslag (kender du ordet "sarkasme"?)
..my hovercraft is full of eels..
Gravatar

#16 filmz-vassago 19 år siden

Lad være med at konverter filmen til PAL fra NTSC, så hellere bare lave en NTSC dvd, det vil ellers gå ud over kvaliteten. Det vil aldrig være 'sundt' :)

Jeg vil vove at påstå at der er lige så mange afspillere i DK som kan afspille NTSC, som der er afspillere der ikke kan afspille PAL. Så hold dig til kilden, altså NTSC.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#17 DarkLight 19 år siden

#15, ja det gør jeg. Mit indlæg var fyldt med det :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#18 myggen 19 år siden

#15: Jeg bør nok ikke spørge, men hvor passer 'sarkasme' ind i den her diskussion?
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#19 filmz-yascin 19 år siden

Har du husket inde i redigering program, når du starter project at det skal være NTSC project.

Langt fra alle tv kan vise NTSC(i danmark)

Den med frames og 30 og 24 billeder skulle ikke betyde noget, for som en kløgtigt nævnte tidliger i tråden er Pal billeder i større kvalitet pr. frame end NTSC....så det regnestykke går vist nogenlunde lige op...
Gravatar

#20 filmz-netrom1 19 år siden

#19 Jeg tror du kunne have fat i noget af det rigtige! Hvis programmet hele tiden skal omregne filmen fra NTSC til PAL under regigeringen så kunne det let gå udover hastighedden.

#1 Men hvorfor bruger du endlig et NTSC kamara,,,?

MvH Netrom1

Skriv ny kommentar: