Lad være med at konverter filmen til PAL fra NTSC, så hellere bare lave en NTSC dvd, det vil ellers gå ud over kvaliteten. Det vil aldrig være 'sundt' :)
Jeg vil vove at påstå at der er lige så mange afspillere i DK som kan afspille NTSC, som der er afspillere der ikke kan afspille PAL. Så hold dig til kilden, altså NTSC.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Har du husket inde i redigering program, når du starter project at det skal være NTSC project.
Langt fra alle tv kan vise NTSC(i danmark)
Den med frames og 30 og 24 billeder skulle ikke betyde noget, for som en kløgtigt nævnte tidliger i tråden er Pal billeder i større kvalitet pr. frame end NTSC....så det regnestykke går vist nogenlunde lige op...
#19 Jeg tror du kunne have fat i noget af det rigtige! Hvis programmet hele tiden skal omregne filmen fra NTSC til PAL under regigeringen så kunne det let gå udover hastighedden.
#1 Men hvorfor bruger du endlig et NTSC kamara,,,?
#11 HeavyClaus 19 år siden
De fleste ja... Men ikke alle og det var det han spurgte om :P
#12 myggen 19 år siden
Jamen så må svaret være et rungende: NEJ, det kan du ikke :)
#13 myggen 19 år siden
#14 gi-jones 19 år siden
#15 filmz-gimleno1 19 år siden
#16 filmz-vassago 19 år siden
Jeg vil vove at påstå at der er lige så mange afspillere i DK som kan afspille NTSC, som der er afspillere der ikke kan afspille PAL. Så hold dig til kilden, altså NTSC.
#17 DarkLight 19 år siden
#18 myggen 19 år siden
#19 filmz-yascin 19 år siden
Langt fra alle tv kan vise NTSC(i danmark)
Den med frames og 30 og 24 billeder skulle ikke betyde noget, for som en kløgtigt nævnte tidliger i tråden er Pal billeder i større kvalitet pr. frame end NTSC....så det regnestykke går vist nogenlunde lige op...
#20 filmz-netrom1 19 år siden
#1 Men hvorfor bruger du endlig et NTSC kamara,,,?
MvH Netrom1