...men hvis man gerne vil finde lydfolk til sit filmprojekt, kan man så være heldig at finde folk, der selv har sådan noget som kropsmikrofoner, eller er det altid forventet, at man selv har udstyret?
#1 Man kan ikke forvente noget, der er ikke noget som er normalt inden for den her brance.
Hvis du skal bruge en lyd mand her på Århus kanten så kunne du jo prøve at snakke med "elwood" han hjalp os sidst. Han har ikke noget udstyr,, men jeg ville være tryk ved at låne ham vores,,,,vi har godt nok ikke nogen kropsmikrofoner.
Ja, det er vist det, vi mener. Det er ikke bydende nødvendigt - en boom kan sikkert sagtens bruges i stedet - men mit spørgsmål er vist, om det er sandsynligt at finde "crew-entusiaster", som har udstyret og er villige til at tage det med...
Nå jeg har selv skrivet til "elwood" om det ikke er et projekt for ham,, så han kigger nok ind,,før eller siden. Men kan du sige noget om hvor omfattene projektet er,,sådan i dage?
Jeg skyder på at kunne få projektet færdigt af to omgange: i løbet af højst et par uger i juli måned og så en weekend eller to i august-september. Efter jeg har fået castet og aftalt med skuespillerne, kan jeg præsentere en fuldstændig "shooting-plan" med tider og datoer. Der bliver filmet i Århus og nærmeste omegn. Jeg har bil og kan godt stå for transport af op til fire andre mennesker + udstyr.
nå så kiggede jeg ind, hehe tænk jeg fik da ellers kun på puklen med at microfon'en kom i vejen hele tiden, under vores optagelser hehe, men hva man skal jo starte et sted. det lyder jo meget interessant og det hele, jeg er hvertfald væk i 1-10 juli, og ellers så er jeg desvære jo arbejdssøgende som det hedder.
Så når jeg får et job hos et firma eller andet sted, så bliver det sikkert meget svære at få tid til de der små projekter hehe. Men jeg er da ikke hel afvisene for det, synes det er emegt sjov at være med til disse små projekter. Vil bare lige nævne at Brutal Incasso var første "job som Boomer, så bare lige så du ved jeg er ikke en så'en rigtig erfaren lydmand hehe.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Det lyder da spændende. Jeg ved slet ikke ret meget om den tekniske side af lyd/kamera-samspil, men jeg kommer til at skulle bruge et Canon XM2-kamera. Jeg har herudover en (sang)-mikrofon AKG C2000B (kvalivare :-)), som jeg med lidt snilde og tjulahej nok godt kunne lave en boom-agtig-ting ud af. Men jeg ved ikke, om det er noget, du ville kunne bruge....
#8 jeg ved heller ikke så meget om det, det kun fordi jeg kender de herre netrom1 og Gi-joe at jeg kom til at prøve det, men det var faktiks meget interessant at være med til, skal dog øve mig en del hehe, kan godt mærke jeg ikke er en proff, men hvamed tiden så skal det nok komme 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#9 Du skal ihvertfald være velkommen til at øve dig på min film :-) Tror du godt, det kan lade sig gøre at låne netrom1's udstyr, som han skrev? Det ville nok være sejere end mit hjemmelavede...
#1 filmz-gojacool 19 år siden
#2 filmz-netrom1 19 år siden
Hvis du skal bruge en lyd mand her på Århus kanten så kunne du jo prøve at snakke med "elwood" han hjalp os sidst. Han har ikke noget udstyr,, men jeg ville være tryk ved at låne ham vores,,,,vi har godt nok ikke nogen kropsmikrofoner.
"kropsmikrofoner" klamt på en eller anden måde...
MvH Netrom1
#3 filmz-gimleno1 19 år siden
#4 filmz-gojacool 19 år siden
#5 filmz-netrom1 19 år siden
MvH Netrom1
#6 filmz-gojacool 19 år siden
#7 elwood 19 år siden
Så når jeg får et job hos et firma eller andet sted, så bliver det sikkert meget svære at få tid til de der små projekter hehe. Men jeg er da ikke hel afvisene for det, synes det er emegt sjov at være med til disse små projekter. Vil bare lige nævne at Brutal Incasso var første "job som Boomer, så bare lige så du ved jeg er ikke en så'en rigtig erfaren lydmand hehe.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#8 filmz-gojacool 19 år siden
#9 elwood 19 år siden
jeg ved heller ikke så meget om det, det kun fordi jeg kender de herre netrom1 og Gi-joe at jeg kom til at prøve det, men det var faktiks meget interessant at være med til, skal dog øve mig en del hehe, kan godt mærke jeg ikke er en proff, men hvamed tiden så skal det nok komme 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#10 filmz-gojacool 19 år siden