Gravatar

#1 bjarne88 11 år siden

Kære Filmz brugere.

Jeg har netop skudt en teaser til min kommende kortfilm, i den anledning vil jeg gerne gøre lidt reklame for projektet. Da hele teamet arbejdet frivilligt og der ikke bliver nogen form for indkomst, har vi heller ikke muligheden for at promovere filmen udover sociale medier og online.

Teaser:

Min inspiration ligger i auteur instruktører som Tarkovsky, Lars von Trier, Kieslowski, Gasper Noe og Terrence Malick. Hvis du også er træt kommercielle og polerede film, så vil denne film med garanti falde i din smag.

Hvis i kunne tænke jer at støtte yderligere så sving ind forbi http://igg.me/p/172887?a=883686 og smid jeres kærlighed efter os.

Bedste Hilsner
"The Man Who Didn't"
Gravatar

#2 gi-jones 11 år siden

Like it. Flotte billeder og god stemning. Den er nok lige det længste for en teaser med den mængde udvikling. 1 minut kunne nok have gjort det. Tror du vil miste mange seere før de når til slutningen og der begynder at være en tydelig visuel udvikling.

Kan se du er fra Århus. Sig til hvis du er interesseret i at jeg kigger på manuskriptet. Hvem ved, måske kan jeg give dig en hånd med noget?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#3 Highland Park 11 år siden

Det ser visuelt interessant ud, men fraværet af hovedpersonen, og mennesker i det hele taget, undrer mig.

Derudover finder jeg det ret visuelt forstyrrende, at kolben i forgrunden vender med firmanavn og måleangivelser mod kameraet. Det minder om dårlig product placement.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#4 bjarne88 11 år siden

Gi-Jones. Den er trukket urimeligt meget ud, taget i betragtning af den lille udvikling som du også nævner. Jeg vil overveje at klippe den ned for at gøre den mere viral. Tak for tilbudet, jeg skriver dig en privat besked hvis det bliver aktuelt.

Highland Park. Vi har først optagelser med skuespillere i August, derfor er de fraværende. Set i bakspejlet skulle jeg have fundet nogle kolber uden logo'er. Det så dog forfærdeligt ud at have printet på den anden side af glasset. You live and you learn, det er det fantastiske ved low budget amatør film.

-
Kasper
Gravatar

#5 Tommy Kristensen 11 år siden

Er det twixtor der er brugt?
Gravatar

#6 bjarne88 11 år siden

Nej det er et Phantom Miro M320S
Gravatar

#7 gi-jones 11 år siden

Nice legetøj :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#8 Tommy Kristensen 11 år siden

Nice. Omend måske en smule overkill - kan forestille mig at Miro'en sikkert er pænt dyr i leje :)
Gravatar

#9 bjarne88 11 år siden

Det er den, men jeg havde mulighed for at prøve den af uden det kostede mig noget. Twixtor har det ikke så godt med vand og eksplotioner (:
Gravatar

#10 Tommy Kristensen 11 år siden

#9: Nej twixtor er ikke altid pænt. Men optagelser i kontrollerede omgivelser med f.eks et FS700, og 240 fps, vil man godt kunne presse lidt flere "kunstige" frames ud af med twixtor, uden at det falder helt sammen. Til en noget andet pris.

- og jeg vil også lege med highspeed-cams uden at det koster noget...

Skriv ny kommentar: