Sikke en spacy, flot side! Men hvorfor har i logoer og billeder fra "28 days later"? Er det ikke ulovligt? Nu taler jeg af egoistisk nysgerrighed, men det kunne være virkelig cool hvis man kunne se jeres tidl. produktioner på siden! For inspiration og underholdning ;)
Flot design er nødvendigvis ikke det samme som godt design. Personligt finder har jeg det på samme måde, med sådanne side end som med Fakta. Det er da meget hyggelig, men jeg gider ikke bruge mere end 5 minutter dér.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
DarkLight: Det er delukkende en præsentations website lavet nøjagtigt efter ILH Film's ønsker.
write-off: Forummet er til diskussion, debat, idéer osv. 28 days later designet er taget i brug med henvisning til de oprindelige designere (det er fuldt lovligt). Vi vil tilpasse det på et senere tidspunkt.
#1 filmz-ilh-film 19 år siden
Klik ind og se vores koncept og info om næste
produktion "Facade".
Tilmeld dig forummet og vær med....
GOD JUL
www.ilh-film.dk
[email protected]
ILH-FILM
#2 filmz-write-off 19 år siden
Nu taler jeg af egoistisk nysgerrighed, men det kunne være virkelig cool hvis man kunne se jeres tidl. produktioner på siden! For inspiration og underholdning ;)
#3 bobber 19 år siden
#4 filmz-712 19 år siden
#5 filmz-netrom1 19 år siden
#6 DarkLight 19 år siden
Personligt finder har jeg det på samme måde, med sådanne side end som med Fakta.
Det er da meget hyggelig, men jeg gider ikke bruge mere end 5 minutter dér.
#7 filmz-ilh-film webmaster 19 år siden
Det er delukkende en præsentations website lavet nøjagtigt efter ILH Film's ønsker.
write-off:
Forummet er til diskussion, debat, idéer osv. 28 days later designet er taget i brug med henvisning til de oprindelige designere (det er fuldt lovligt). Vi vil tilpasse det på et senere tidspunkt.