Wow! FED stemning. Jeg var virkelig skræmt. Gode chok, og jeg fik enkelte gange kuldegysninger! Det første chok der er (det hvor man ser et hurtigt glimt, og han vågner), det er kanont, at det ligger i starten, for jeg sad resten af filmen og forventede/frygtede, at der ville komme et FLASH igen - yderst velfungerende!
Hvis filmen havde været længere, med lidt flashback på, hvad der egentlig var foregået + nogle dialoger, så havde den været helt i top! - selvom jeg går ud fra, at det er ment sådan, at tilskuerne selv skal finde på en baggrundshistorie?
Hvilket kamera er den skudt med? Og evt. andet interessant set-up?
Ja, det er fedt når man skal tænke selv! Jeg tror bare jeg blev grebet sådan af stemningen og det gode movie-look, at jeg bare gerne vil se mere af samme side!
Hvor lang tid tog det at skyde filmen?
Og hvad er prisen ca. på kameraet? Jeg har prøvet at søge lidt på google, men jeg fandt ikke rigtig frem til noget nyttigt.
Kan du ikke lave et direct link så man kan downloade den? Den virker ikke for mig på jeres side - efter den har loaded viser den bare spørgsmålstegn...
#1 martin_v 17 år siden
http://www.vredefilm.net/short.html
Filen er 150 mb, så det tager lige et par minutter at loade.
Feedback vil selvfølgelig være meget værdsat.
Hav en god dag.
#2 kasper0204 17 år siden
Hvis filmen havde været længere, med lidt flashback på, hvad der egentlig var foregået + nogle dialoger, så havde den været helt i top! - selvom jeg går ud fra, at det er ment sådan, at tilskuerne selv skal finde på en baggrundshistorie?
Hvilket kamera er den skudt med? Og evt. andet interessant set-up?
#3 martin_v 17 år siden
Og ja som du siger, så er det meningen at publikum selv skal stykke de sidste dele sammen. Jeg er selv fan af film, hvor man ikke får alt serveret.
Den er skudti HD på et JVC gy hd 101. Det er et kamera, der kun kan anbefales.
#4 kasper0204 17 år siden
Ja, det er fedt når man skal tænke selv! Jeg tror bare jeg blev grebet sådan af stemningen og det gode movie-look, at jeg bare gerne vil se mere af samme side!
Hvor lang tid tog det at skyde filmen?
Og hvad er prisen ca. på kameraet? Jeg har prøvet at søge lidt på google, men jeg fandt ikke rigtig frem til noget nyttigt.
#5 SpielbergFreak 17 år siden
hehe, jeg synes den er yderst velfungerende og meget flot skudt. Jeg synes den var skræmmende med en "dejlig" ubehagelig steming under hele filmen.
#6 Killkaj 17 år siden
#7 martin_v 17 år siden
Vi skød filmen på en enkelt nat i august. Vi havde 4½ time fra solen var væk til den kom igen, så det var gonzostyle.
Kameraet er lånt af en ven. Tror det koster omkring 50 k fra nyt.
#6 Jeg tror bare du skal have quicktime for at køre filmen. Det er ihvertfald det den ligger i.
#8 Hal60 17 år siden
Det var guf!
#9 Patriarch 17 år siden
#10 runehansen76 17 år siden
www.FaceBook.com/runehansen76