Jeg sidder og roder lidt med billedeshow i premiere, og jeg er ved at forsøge at lave en transition fra et billede til et andet, ide'en er at jeg har et billede jeg har lavet til en sketch form.
Ide'en er så at at have en hvidbagrund først, hvor efter man lidt efter lidt ser skecth bliver tegnet op med pensel eller blyant strøg på pairet, altså det skal ligne at billede bliver tegnet, jeg sætter så noget "streglyd" ind over. jeg har lidt på fornemmeren det er en Gradient jeg skal bruge problemt er jeg ikke ved hvo'en denne skal se ud for at opnå effekten, jeg mener vi har brugt effekten på et projekt i 10 klasse engang for lang tid siden. så jeg sku mene det kan lade sig gøre. Håber nogen har et foreslag, til hvo'en dette skal gøres.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
yep jeg tænker bare den effekt jeg skal bruge er den som du linkede til, men så er jeg nødt til at lave det hele i after effects for at kunne få den effekt på det ene billede.
men kan man ikke bare imporere det færdige after effects arbejde til premieres timeline bagefter, AE gemmer vel i videoformat ikke ?
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#1 elwood 19 år siden
Ide'en er så at at have en hvidbagrund først, hvor efter man lidt efter lidt ser skecth bliver tegnet op med pensel eller blyant strøg på pairet, altså det skal ligne at billede bliver tegnet, jeg sætter så noget "streglyd" ind over. jeg har lidt på fornemmeren det er en Gradient jeg skal bruge problemt er jeg ikke ved hvo'en denne skal se ud for at opnå effekten, jeg mener vi har brugt effekten på et projekt i 10 klasse engang for lang tid siden. så jeg sku mene det kan lade sig gøre. Håber nogen har et foreslag, til hvo'en dette skal gøres.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#2 filmz-vassago 19 år siden
#3 elwood 19 år siden
mener integrer de med hinanden.
#4 filmz-vassago 19 år siden
CLICKY - der er et lille demo, den sjette af videoerne. Er det noget i den stil du tænker på? Bare med mere grafik.
#5 elwood 19 år siden
man kan man så også lave "billedeshow i after effcts altså normale jpg billeder man lægger billede og lydeffekter til ?
eller laver man effekter med after effect og smider i premiere ?
#6 filmz-vassago 19 år siden
#7 elwood 19 år siden
men kan man ikke bare imporere det færdige after effects arbejde til premieres timeline bagefter, AE gemmer vel i videoformat ikke ?
#8 filmz-vassago 19 år siden
#9 elwood 19 år siden