Gravatar

#11 Åkepool 11 år siden

PredatorX (9) skrev:
Yep :)


God damn!
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#12 Twister 11 år siden

gi-jones (7) skrev:
Twister (4) skrev:
gi-jones (3) skrev:
Jeg er nu også The Man til den slags, men har egentligt for travlt med egne projekter.

Er filmen optaget og klippet eller hvordan ser det ud?


Filmen er optaget og klippet. Vi mangler kun enkelte post-production elementer, heriblandt VFX på omkring 1 minuts materiale har jeg ladet mig fortælle af vores to instruktører.
Hvis du sender mig et privat youtube link eller lign. skal jeg tage et kig på det. Vil gerne se hele den råklippede film. Hvis den er god og opgaven ser overskuelig ud (folk har det med groft at fejlvurdere den slags når de ikke selvarbejder med det) kan jeg måske hjælpe jer.


Mange tak for tilbudet, men det er lykkedes instruktørerne at finde en anden der kan ordne det. Problemet var oprindeligt at hans maskine skulle bruge alt for lang tid på at rendere efter hver enkelt ændring, men han har åbenbart fået anskaffet sig et program der gør det muligt at render i real-time hvilket ifølge instruktørerne og personen selv skulle løse problemet.
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#13 gi-jones 11 år siden

Held og lykke med det så :-)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#14 Twister 11 år siden

gi-jones (13) skrev:
Held og lykke med det så :-)

Tak skal du have :) er selv ret spændt på at se det færdige resultat.
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang

Skriv ny kommentar: