Gravatar

#1 MiniJackE 14 år siden

Hej alle på Filmz.

Nu er vi endelig blevet færdige med vores kortfilm "Mirrors"
Den har taget ekstra lang tid at lave, da vi skulle lære at lave effekterne hen ad vejen og at vi samtidig havde et meget meget meget skrabet budget.

Men vi håber at i vil se den og komme med jeres mening, da vi er meget spændte på hvordan folk tager imod den.

http://www.minijack.dk/showroom-mirrors_play.htm


Glæder os til at høre jeres mening.

Venligste hilsner

Lasse J.H. Rasmussen & Kenneth Dederding
MiniJack Entertainment
Gravatar

#2 MiniJackE 14 år siden

Det ikke meget feedback man får herinde mere..... men håber der kommer lidt med tiden...

Venligste hilsner

Lasse J.H. Rasmussen
Minijack Entertainment
Gravatar

#3 Highland Park 14 år siden

Måske ville det hjælpe, hvis du linkede til hele kortfilmen frem for et preview.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#4 dude 14 år siden

Må sige at jeg er enig med #3
Det er svært at sige noget klog udfra et preview. Havde det været en teaser så kunne man da trods alt kommenterer på om man synes den lokkede til at se mere.

Min spontane reaktion er at det ville være skønt hvis lydsiden blev prioriteret højere.
Det er skønt at I går direkte ind i handlingen - præcist som man skal i kortfilm, men så vil jeg også være med lige fra starten i hans dilemma.
Jeg forstår så meget udfra det preview jeg så, at hovedpersonen konfromteres med "sig selv" eller sine indre demoner - noget i den retning... men hans reaktion på at sidde overfor en masse forskellige spejlbilleder af sig selv (?) er... Ja manglende... Jeg snakker ikke om at han skal være i panik eller råbe og skrige, men have en reaktion. Jeg skal som publikum rives med her og det bliver jeg ikke.
Scenen hvor hans spejlbillede (?) går udenfor og ender med at slå en ihjel (?) bliver flad specilet pga lydsiden. Tror i med fordel kunne lave foley på den, hvis i ikke har reallyd der kan bruges. Så kunne man opbygge en spænding hvis det er det man vil, eller en uvirkelighed hvis det er det man vil. Men som den er nu så er den hverken spændende eller undelig - den er bare flad. Men det tror jeg er rimelig let at løse.

Men som sagt det er svært at sige noget udfra et preview, andet end at ideen kan være spændende, men (og det er igen udfra ikke at have set hele filmen) det virker også som om der er en del arbejde endnu for at få det frem.

Det var så min menning, som du faktisk selv bad om. Men gud hvor er det fedt at I "tør" smide filmen ud til kritik og så et sted hvor man oven i købet kan være anomym ;-)
Held og lykke med filmen - det er altid fantastisk at nogen bare laver film !!!
Gravatar

#5 Lord Beef Jerky 14 år siden

dude (4) skrev:
Men gud hvor er det fedt at I "tør" smide filmen ud til kritik og så et sted hvor man oven i købet kan være anomym ;-)
Held og lykke med filmen - det er altid fantastisk at nogen bare laver film !!!


Helt enig, vi kan jo bare svine det til helt usagligt som vi har lyst, og efterlade dig med dårlig smag i munden. Jeg synes også mægtigt godt om idéen, og at billedsiden er prioriteret højere end lydsiden er jo ikke ligefrem unormalt - specielt ikke hvad angår mindre produktioner, men det er sgu også meget normalt i de store. Personligt havde jeg langt større problemer med instruktionen. Skuespillet som så falder også lidt igennem, men det kan reddes med de rigtige kameravinkler og metoder at filme og klippe en scene på, og især morderscenen fungerer slet og ret ikke, da det hele forekommer mig noget utroværdigt, da man filmer det hele så abnormt tæt på uden sans for det subtile. Først når selve mordet finder sted kommer fokus væk fra vores hovedperson, noget som egentlig bør være gjort fra starten af her, men pga. blodet kommer det her også til at virke en smule komisk. Men det er bestemt en fin idé, og jeg ville da gerne se resten i stedet for et lille preview.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"

Skriv ny kommentar: