Hej, Jeg kan tilbyde lidt penge, og et kæmpe værksted, hvor vi kan være og lave film. Det er film det handler om, og film skal der laves. Har du samme drivkraft som mig, så skriv til mig, og jeg kan sende dig et manuskript på min film. Filmværkstedet ligger i Billund, og her kan vi være i sommerferien. Jeg er åben over for alle mennesker: store som små, hvide som sorte, mænd som kvinder. [email protected]
Hej, den handler om en lille landsby, hvor pludselig en antisemitisk film vises i byens eneste biograf. En film som skal præge biografen i de næste 6 uger. Både mødre, fundamentalister, og Peter Ålbæk Jensen mødes for at diskutere hvor længe den skal præge byens sarte sjæle. Har dette nogen interesse, så venligst kontakte mig.
#1 filmz-niso 18 år siden
Jeg kan tilbyde lidt penge, og et kæmpe værksted, hvor vi kan være og lave film. Det er film det handler om, og film skal der laves. Har du samme drivkraft som mig, så skriv til mig, og jeg kan sende dig et manuskript på min film. Filmværkstedet ligger i Billund, og her kan vi være i sommerferien. Jeg er åben over for alle mennesker: store som små, hvide som sorte, mænd som kvinder.
[email protected]
#2 gi-jones 18 år siden
#3 filmz-niso 18 år siden