Gravatar

#1 filmz-hitch1 16 år siden

Til sommer skal jeg instruere min 4. Kortfilm, en psykologisk thriller/gyser og derfor har jeg brug for en producer til at hjælpe mig. Så hvis du brænder for at lave film og er parat til at arbejde hårdt og seriøst, er det lige dig jeg har brug for.

Det er en betingelse at du har lavet film før, så du kan bidrage med konstruktive og kreative forslag i arbejdet. Dermed ikke ment at du skal have været med på 30 kortfilm, men at du er klar over hvad det vil sige at lave film. Har du ikke erfaring med at lave film, er du stadig velkommen til at skrive til mig. Jeg skal også bruge runnere, producerassistent osv.

Arbejdet er ulønnet og det er derfor vigtigt at det er lysten der driver værket. Min sidste film blev udtaget til Århus Filmfestival og vandt juryens specialpris på Verdensbilleders filmfestival, så belønningen for ens arbejde bliver forhåbentlig eksponering og glæden ved at få sit arbejde vist for en masse mennesker.

Optagelserne er i Århus og ligger sidst i juli eller begyndelsen af August

Manuskript og nærmere oplysninger kan fås ved at skrive til mig på min mail: [email protected]

Mvh.

Stefan Olsen

Skriv ny kommentar: