Gravatar

#1 frahm-2 15 år siden

Jeg er netop vent hjem fra et treårs ophold på Westminster Film School i London og vil nu i gang med min første danske film i en del år. Jeg har manuskript klar og instruerer selv, men jeg mangler, til at starte med, en producer da jeg ikke selv er en ørn til den side af sagen.
Filmen er rimelig simpel og manuskriptet er i øjeblikket ikke længere en 1½ side, så det burde kunne optages på en weekend.
Filmen handler om en gammel dame som besøger sin mands grav på hans fødselsdag og holder en mini fødselsdagsfest med vin, gave og kage.
Ideen bag filmen er at lave en sød lille historie på et par minutter, som samtidig giver en form for kommentar om ældre menneskers ensomhed.
Som producer vil du kunne være med til at forme filmen da jeg er meget åben for kritik og forslag.

Hvis du kunne tænke dig at være en del af projektet så send mig en mail. Skriv lidt om hvad du ellers har lavet, så sender jeg manuskriptet og så tager vi den derfra.

Lars B. Frahm
[email protected]
Mobil: 24 87 81 07
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
Gravatar

#2 olsen. 15 år siden

Hej hvor i danmark er du bosat hvis man må spørge om dette?
Gravatar

#3 frahm-2 15 år siden

#2
Jeg er bosat på Frederiksberg, så den bliver nok optaget i Københavnsområdet.
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
Gravatar

#4 olsen. 15 år siden

Okay - jeg sidder i århus, ellers ville jeg være frisk på at give en hånd med

Håber du finder en producer, er selv ved at instruere en novellefilm hvor jeg ikke havde held med at finde en god producer, så påtog mig det selv - og det er hårdt :-P

Så held og lykke med det, håber at se filmen når den er færdig
Gravatar

#5 wilson 15 år siden

Jeg har godt nok ikke erfaring som producer, men har arbejdet som produktionsassistent paa forskellige projekter.

For oejeblikket gaar jeg paa filmskolen Station Next for unge hvor jeg har proevet at lidt af hvert (instruere, skrive, caste). Jeg vil hellere end gerne tilbyde hjaelp til castingen hvis det skulle traenges.

Der er preimere paa kortfilmen "Lauritz' ører", som jeg bla. har castet til, den 23. august paa ulk (Unges laboratorier for kunst).
Gravatar

#6 filmz-Crystalstar1200 15 år siden

Ja, jeg bor også på Frederikberg og har fungeret som producer på flere forskellige forskellige typer projekter, så send mig en PB og lad os tage en snak over telefonen :)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***

Skriv ny kommentar: