Gravatar

#1 gi-jones 15 år siden

LoneTower Visuals leder efter interesserede produktionshold, der har lyst til at være med i projektet "Instinkt", der vil blive en samling af korte novellefilm i zombiegenren, til udgivelse næste vinter. Målet er, i fællesskab, af overkomme den barriere, der normalt begrænser kort- og novellefilm til at blive vist på festivaler og filmværksteder. Så hvis du har mod på at skrue en original og spændende film zombiefilm sammen, så tøv da ej med at melde dig under fanerne.

Yderligere info om projektet kan findes her: http://www.wideshot.dk/viewtopic.php?f=9&t=104
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#2 Patriarch 15 år siden

*bump*

Tråden her fortjener lidt opmærksomhed :)
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#3 Highland Park 15 år siden

#2: For ikke at sige meget opmærksomhed. ;)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#4 gi-jones 15 år siden

Hehe, takker. Jeg må sige at jeg der har været skuffende få tilbagemeldinger, men jeg prøver at støve nogle folk op via mit private netværk også.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#5 Highland Park 15 år siden

Har du overvejet evt. at indsende en lille pressemeddelelse til f.eks. Filmmagasinet EKKO?
På et tidspunkt skrev de, at de også ville få et forum. Om det er blevet til noget, ved jeg ikke. Men det kan sagtens være, at de vil skrive en lille nyhed om det på siden.

Men lidt reklame på steder såsom www.forum.uncut.dk (eller evt. på www.uncut.dk - du kan jo kontakte redaktionen) samt nogle af de blogs og hjemmesider, de henviser til her kunne måske være en god idé. Du skal jo have fat i skrækfilmsentusiasterne og undergrundsfantasterne derude, og de læser helt sikkert med på flere af disse sider.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#6 elwood 15 år siden

#5

Siden hvornår kan man ikke lave en dybt social realistisk soft hvid drama film om drengen der ville være Zombie.

Jeg er self. klar på og give en hånd med, men det er ikke noget jeg behøver og sige, det er noget gi-jones regn... nej forlanger 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#7 Highland Park 15 år siden

#6: Jamen sådan en film er der sikkert også nogen, der gerne vil lave! ;)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#8 Highland Park 15 år siden

I kunne evt. også tage kontakt til folkene bag nogle af disse film:

The Horror Vault
Soul Ripper
Sort oktober
Repugnant
Codename: Yin/Yang
There's Something Rotten in the State of Denmark
Rådden kærlighed
Hvil i fred
Glimt
& Craig

Og så ville et opslag eller to på f.eks. The European Film College i Ebeltoft bestemt ikke være af vejen. :)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#9 elwood 15 år siden

Hehe... nej jeg må heller lade være 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#10 gi-jones 15 år siden

#5: Gode links. Det vil jeg lige kigge nærmere på i aften.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.

Skriv ny kommentar: