Gravatar

#1 fubar 15 år siden

Vil hører om der er nogen der har haft et ophold på Rampen.

Er interesseret i at kende de samlede udgifter for et 20 ugers ophold på skolen.
Jeg er klar over at det koster 600kr om ugen. Men da man ingen su får, kunne jeg forstille mig det kunne gå hen og blive en dyr fornøjelse.

Så hvis du har gået der, eller kan komme med et kvalificeret bud på hvad udgifterne samlet set løber op på. Så ville det være mig en stor hjælp.

Et ophold ville være en drøm, men alt har jo som agt en pris.

på forhånd tak
Gravatar

#2 Mandalae 15 år siden

Jeg ved ikke med filmskolen, men min kæreste går pt på fotolinjen, og det koster 9400kr for 4 mdr. Udover det skal hun selv betale for print, film osv så der er nok ekstraudgifter på omkring 1000kr om måneden. .. Så det vil sige, samlet set løber fotolinjen op i 13400 ca :)

Jeg aner ikke hvordan udgifterne er til filmholdet, da jeg ikke har styr på hvilke materialer de skal bruge osv. Alt udstyr låner man bare gratis og kan bruge i perioder, så det er det man betaler for. Alt brug og smid væk betaler man så for :)

Håber du kan bruge det til noget trods alt :)
If I grew up on a farm, and was retarded, Bruges might impress me, but I didn't, so it doesn't.
Gravatar

#3 Mandalae 15 år siden

Nårh ja, og hun er i øvrigt rigtig rigtig glad for at gå der :p
If I grew up on a farm, and was retarded, Bruges might impress me, but I didn't, so it doesn't.
Gravatar

#4 fubar 15 år siden

#2 Tak for svaret. Har din kæreste finansieret opholdet med en stor opsparing, eller er der tif til at have et job ved siden af?
Gravatar

#5 frahm-2 15 år siden

Prøv at gå ind på www.findditfilmcrew.ning.com . Jeg ved at der er en del folk fra rampen, der færdes der.
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
Gravatar

#6 Mandalae 15 år siden

#4,

Min kæreste har en meget sød kæreste :p
If I grew up on a farm, and was retarded, Bruges might impress me, but I didn't, so it doesn't.
Gravatar

#7 davenport 15 år siden

Richie Rich.....
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: