Nej, det er man ikke, og det er der også en del diskussion om på nettet. Man kan sige det er mange penge at kaste efter avid express pro eller final cut, som jeg mener begge ligger på den ubehagelige side af de 10.000 kroner, men det er garanteret også de mest solid proof løsninger -
Så er der Vegas (som jeg mener står distancen) og Premiere Pro som skulle være en anelse mere brugervenlige at gå til. De ligger i et lidt lavere prisleje (jeg mener vegas koster ca. 6000), men betragtes stadig som fuldt brugbare for halv og helprofessionelle.
Det er op til dig selv. Jeg foreslår at du søger efter nogen reviews på nettet som sammenligner de forskellige prgrammer heads-on - og vurderer dem grundigt på alt fra color grading over brugervenlighed til komprimeringsmuligheder. Det var i hvert fald hvad jeg gjorde
Sony Vegas valgte jeg - udfra de reviews jeg læste. Men ville i dag godt have stiftet bekendtskab med avid express pro
#12 - jeg skrev egentlig ikke at der var noget Premiere Pro ikke kunne, jeg skrev nærmere bare at det var et af de programmer seriøse amatører oftere vælger ift. eksempelvis avid og final cut - pga. lavere pris og brugervenlighed.
#5 I adobe premier pro er det en smart ting ved støre projekter at dele sin film op i mindre seqeuncer for du kan sgantesn sætte seqencer ind i en sequens, det gør det hel lidt mere overskuleigt, at man f.esk har en sequens der hedder scnee 1 og en der hedder scene 2 og så har man en der hedder f.esk filmen, hvor du bare flytter sequencerne scene 1 og scene 2 ned.
#11 Zabriskie 18 år siden
Nej, det er man ikke, og det er der også en del diskussion om på nettet. Man kan sige det er mange penge at kaste efter avid express pro eller final cut, som jeg mener begge ligger på den ubehagelige side af de 10.000 kroner, men det er garanteret også de mest solid proof løsninger -
Så er der Vegas (som jeg mener står distancen) og Premiere Pro som skulle være en anelse mere brugervenlige at gå til.
De ligger i et lidt lavere prisleje (jeg mener vegas koster ca. 6000), men betragtes stadig som fuldt brugbare for halv og helprofessionelle.
Det er op til dig selv. Jeg foreslår at du søger efter nogen reviews på nettet som sammenligner de forskellige prgrammer heads-on - og vurderer dem grundigt på alt fra color grading over brugervenlighed til komprimeringsmuligheder. Det var i hvert fald hvad jeg gjorde
#12 filmz-vassago 18 år siden
#13 Collateral 18 år siden
#14 Zabriskie 18 år siden
#12 - jeg skrev egentlig ikke at der var noget Premiere Pro ikke kunne, jeg skrev nærmere bare at det var et af de programmer seriøse amatører oftere vælger ift. eksempelvis avid og final cut - pga. lavere pris og brugervenlighed.
#15 thomaxz 18 år siden
#16 filmz-ayham 17 år siden