Vil lige høre om der er nogen som ved om det såkaldte Rubber Glass (silicone glas der ligner rigtig glas, men som man ikke kommer til skade af, set i f.eks. Sin City) om det kan skaffes her i Danmark i nogle online butikker, eller måske bare relativt billigt fra udlandet.
Jeg mener og ha set det blive brugt på messestande også her i Danmark, til f.eks. at putte i gennemsigtige potteskjuler, eller hvis man tager blomster og putter ned i det, for at udstille dem.
Eller kan man selv lave noget ligene ?
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#3 hehe nope, jeg fandt også selv mange opskrifter på sukker glas, måske det kan bruges, der jo ikke andet og gøre end at prøve og lave noget, problemet så vidt jeg fortsår er vidt det ike holder så længe, så man skal lave det kun lidt før det skal bruges, så vidt jeg har læst rundt omkring.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Ulempen ved sukkeropskrifterne skulle være at de hurtigt bliver tunge, ved store ting (fx hele vinduer). Og for at skulle kunne klare vægten af sig selv, skal de laves så tykt at de mister gennemsigtigheden.
I BELIEVE IN DRAGONS, GOOD MEN AND OTHER FANTASY CREATURES!
hvor lang tid holder sådan noget sukkerglas, er det sådan man skal lave det på selve dagen, eller kan man ha det liggene, jeg ku nemlig godt se et problem i og ha det ligge bare.
Oh well ellers må vi bare slæbe trangia med på settet 8-)
#1 elwood 18 år siden
Jeg mener og ha set det blive brugt på messestande også her i Danmark, til f.eks. at putte i gennemsigtige potteskjuler, eller hvis man tager blomster og putter ned i det, for at udstille dem.
Eller kan man selv lave noget ligene ?
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#2 gi-jones 18 år siden
#3 gi-jones 18 år siden
http://www.astray.com/recipes/?show=Movie%20glass
Det er ikke hverken gummi eller lignende, men måske værd at prøve? I hvert fald er det ikke raketvidenskab.
#4 elwood 18 år siden
#5 filmz-lone wolf 18 år siden
#6 gi-jones 18 år siden
#7 filmz-lone wolf 18 år siden
#8 elwood 18 år siden
Oh well ellers må vi bare slæbe trangia med på settet 8-)