Gravatar

#1 SpielbergFreak 16 år siden

Hey

Jeg har nu boet i London et år, og da jeg flytter til Montreal i starten af næste år, har jeg lidt tid i DK.

Så hvis du står og skal bruge en fotograf til hvad det end kunne være, så er jeg frisk, send mig en mail, og lad os tage den derfra.

Udstyr:

Canon XL2
Tele optik
Vidvinkel optik
Manfrotto tripod
Glidecam steadicam
Final Cut Pro Studio 5.1

Mvh
Allan

[email protected]

CV og referencer kan sendes, hvis det ønskes.
Gravatar

#2 Patriarch 16 år siden

hehe - fristende at begynde at lave film igen... det er AAALT for længe siden jeg har instrueret. Det er bare ret tidskrævende, og jeg er ret picky når det kommer til manus.

Men fedt at vide der er en som dig der ude, og så med grej... cool.

Og velkommen hjem :)
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#3 SpielbergFreak 16 år siden

Jeg takker! :-)
Gravatar

#4 thomas040 16 år siden

jeg overvejer at søge ind på en skole.. jeg ved ikke... jeg tror jeg er ved at finde ud af at jeg vil være instruktør... men du kan jo lige se en film jeg har lavet, hvor jeg måske godt kunne have brugt en fotograf :)

http://gallery.mac.com/dbuus/100047
Failure is a zero out.
Gravatar

#5 SpielbergFreak 16 år siden

#4

Dit link virker ikke......
Gravatar

#6 dyg 16 år siden

#5 - Det virker da fint.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#7 SpielbergFreak 16 år siden

Ja nu gør det:-)
Gravatar

#8 filmz-videosmack.tk 16 år siden

Gælder tilbudet stadigt?

Jeg arbejder pt. på en film om narkomiljøet. Omend det er rigeligt beskrevet i fx Portland og Pusher-trilogien, savner jeg en film, som beskriver miljøet fra en virkelig realistisk side helt fra bunden. I junkiernes øjnhøjde. Jeg levede selv tre år på den måde, eller tæt på det, så jeg kender detaljerne.

Jeg ville gerne lave min dramaturgiske kortfilm om det på EFC (European Film College) i Ebeltoft, men jeg blev smidt ud af ja, ret triste grunde. Guess there's no room for difference... Jeg fik at vide jeg sagtens kunne søge ind igen næste år, men jeg fik fornemmelsen af, at jeg var en af eleverne med størst filmhistorie-viden, og jeg har mange teorier og idéer jeg vil omsætte til film. Spørgsmålet er: holder min teoretiske viden i praksis? Det tror jeg.

I stedet tænker jeg blot jeg vil gå i gang med at lave mine egne (kort)film ala hvad Refn gjorde, evt. i kombination med anden filmskole indtil da. Så, SpielbergFreak, jeg kunne mægtigt godt tænke mig et samarbejde hvis du stadig har tid.

Projektet kort:
- Filmes primært on-location i miljøet
- Autentiske eks- og nuværende misbrugere som skuespillere
- 60 minutters spilletid ca.

Jeg har selv lydstudio med mulighed for redigering og mixning af lyd. Interesseret? Send en mail eller læg en PM - gælder i øvrigt også alle andre.

Skriv ny kommentar: