you bet :-) .. men tror sq sådan en kompressor kommer til at larme, så vidt jeg husker larmer de vist rimelig meget.. det kan være jeg må ud og købe mig fattig i nogle signalkanonslag i stedet, så behøver vi heller ikke det kunstige blod.. Prøver lige og smide en mail afsted til Janus og høre om han har nogle gode tips :-)
Kompressorer behøves nu ikke larme sindsygt meget, har selv en jeg bruger til airbrush tatovering, tror også den ville kunne bruges til sådan noget. Bliver i hvert fald nød til at afprøve det ved lejlighed!!! :D
I BELIEVE IN DRAGONS, GOOD MEN AND OTHER FANTASY CREATURES!
Der hvor jeg læste om det brugte de ikke en kompressor overhovedet. De brugte en håndpumpe, til at sprøjte ukrudt. Den kan pumpes op med håndkraft og så satte de et stykke haveslange på, hvor de fyldte enden med skumgummi og teaterblod. Når man så monterer det rigtigt under en skjorte, hvor der i forvejen er et hul, og udløser kan det se meget rigtig ud. Det var meningen at vi skulle have testet det på Brutal Incasso, men vi nåede det aldrig.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
En kompressor larmer ikke... eller den larmer til den er fyldt og så stopper den.
hva med at købe Peter jacksons' box: bad taste, meet the feebles og braindead!! Må ha samling. men-- I den box er der en bag scenerne til filmen bad taste... og jeg mener der er nogle fifs.. ellers er der tons af inspiration.
#11 lasse78 19 år siden
Du driller vist lidt der hva Dondrengen ;)
#12 filmz-DonDiegoDeLaVega 19 år siden
Prøver lige og smide en mail afsted til Janus og høre om han har nogle gode tips :-)
#13 filmz-lone wolf 19 år siden
#14 filmz-netrom1 19 år siden
#15 gi-jones 19 år siden
#16 filmz-toke_dk 19 år siden
hva med at købe Peter jacksons' box: bad taste, meet the feebles og braindead!! Må ha samling. men-- I den box er der en bag scenerne til filmen bad taste... og jeg mener der er nogle fifs.. ellers er der tons af inspiration.
Boxen kan fås for en hund i sterio studio!
#17 filmz-michaell 18 år siden