Vi er nogle stykker der er i gang med et lille splatterfilmprojekt, og i den forbindelse har vi en zombie som skal bøffes adskillige gange. I den forbindelse vil jeg gerne høre om der er nogen der har nogle gode tips til en fed splattereffekt hvor personen bliver skudt og blodet "sprænger ud" - UDEN brug af diverse sprængfarlige pyro-technics :-) !
Vi kunne sådan set godt tænke os selv og lave denne her effekt og ikke bruge penge på en ekstern konsulent til det (Janus). Er der nogen der ved hvordan man kan lave det med fx. trykluft? Eller findes der andre metoder?
#1 filmz-DonDiegoDeLaVega 19 år siden
Vi er nogle stykker der er i gang med et lille splatterfilmprojekt, og i den forbindelse har vi en zombie som skal bøffes adskillige gange. I den forbindelse vil jeg gerne høre om der er nogen der har nogle gode tips til en fed splattereffekt hvor personen bliver skudt og blodet "sprænger ud" - UDEN brug af diverse sprængfarlige pyro-technics :-) !
#2 filmz-psykopatrick 19 år siden
Eller vil jeg forslå noget med en sprøjte og så en slange ind under noget voks...
Gnomes: Time to go to work, work all night. Gotta get underpants we. We won't stop until we have underpants. Lots of yummy pants we.
#3 filmz-cybermaze 19 år siden
#4 filmz-gimleno1 19 år siden
#5 gi-jones 19 år siden
#6 filmz-gimleno1 19 år siden
http://www.spfx.dk/
#7 filmz-DonDiegoDeLaVega 19 år siden
#8 filmz-gimleno1 19 år siden
#9 lasse78 19 år siden
#10 filmz-DonDiegoDeLaVega 19 år siden