Gravatar

#1 Killkaj 17 år siden

Nogen der kender et program der kan sætte film-klip i slowmotion? (lyden skal også kunne køre i slow)
Gravatar

#2 filmz-vassago 17 år siden

Det kan alle redigeringsprogrammer.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#3 Collateral 17 år siden

#2: Tror da ikke alle kan, har da ikke fundet funktionen i Pinnacle endnu.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#4 filmz-vassago 17 år siden

Pinnacle kan godt køre slow.

Pinnacle Studio now goes further by offering consumers new television-quality 3D visual effects, fast/slow motion capabilities, split audio and video tracks, image processing and enhancement, and more.

Det er lang tid siden jeg har arbejdet med det, men kan da huske fra skolen at det kunne lade sig gøre.
Gravatar

#5 filmz-vassago 17 år siden

Jeg fik lige at vide at man skulle højreklikke på klippet og vælge linear time warp, den skulle vist også ligge blandt effekterne. Ved så ikke om det er også er gældende for din version.
Gravatar

#6 Collateral 17 år siden

Har version 9 ...
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#7 filmz-vassago 17 år siden

Virker det ikke der? Teksten er fra salgsteksten på version 9.
Gravatar

#8 Collateral 17 år siden

Hmmm, må prøve det af det som i siger, men tror måske det er en af de ting man skal udvide for at have.
Gravatar

#9 filmz-vassago 17 år siden

i så fald er der jo sikkert et hav af freebie add'ons.
Gravatar

#10 b e c h 17 år siden

Ellers kan det være et trick, at kopiere frame by frame på din timeline, sådan at hvert billede står længere - jeg er klar over at dette ikke hverken er ligeså nemt eller funktionelt som "rigtig" slowmo, men det kan sagtens komme til at se ganske fornuftigt ud...

Skriv ny kommentar: