Hvem siger at mænd ikke kan være dygtige til den slags? Jeg føler mig dybt krænket på vegne af mit køn i den her slags tilfælde.
...
:)
Nå, spøg til side. Tror du skal have fat i lone wolf. Hendes profil er her http://www.filmz.dk/user/details/6216/ men jeg er sikker på at hun blander sig i tråden snarest :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#2 Undskyld, undskyld. Det var meget sexistisk af mig :-)
Optagelserne er i Kbh. Vi starter optagelser d. 31/7 og forventer at være færdige d. 14/8. Det er en komedie om en livstræt fyr der bliver kidnappet. Zentropa er medproducer. Jeg har på nuværende tidspunkt en sminkør, men hun kan ikke deltage alle dage, så jeg søger efter én, der enten kan dække de manglende dage, eller helt overtage rollen sminkør. da det er en low budget, kan jeg ikke betale løn. Hvis der er mere du vil vide så skriv en besked til mig.
Nej det er ikke i forbindelse med Station Next. For at gøre en lang historie kort, så tog jeg fat i Zentropa, de læste min synopsis og syntes godt om det.
#1 martin_v 19 år siden
#2 gi-jones 19 år siden
...
:)
Nå, spøg til side. Tror du skal have fat i lone wolf. Hendes profil er her http://www.filmz.dk/user/details/6216/ men jeg er sikker på at hun blander sig i tråden snarest :)
#3 JannikAnd 19 år siden
Hvor bor du henne?
#4 filmz-lone wolf 19 år siden
halvhurtigt i hvert fald.. ;)
Hvornår i august er det og hvor, hvornår, hvad?
#5 martin_v 19 år siden
Optagelserne er i Kbh. Vi starter optagelser d. 31/7 og forventer at være færdige d. 14/8. Det er en komedie om en livstræt fyr der bliver kidnappet. Zentropa er medproducer. Jeg har på nuværende tidspunkt en sminkør, men hun kan ikke deltage alle dage, så jeg søger efter én, der enten kan dække de manglende dage, eller helt overtage rollen sminkør. da det er en low budget, kan jeg ikke betale løn. Hvis der er mere du vil vide så skriv en besked til mig.
#6 JannikAnd 19 år siden
Er det i forbindelse med Station Next?
#7 martin_v 19 år siden
#8 JannikAnd 19 år siden
Ja, de er gavmilde. Peter Ålbæk gav os lov til at filme på "Dear Wendy"-settet, da de var færdige.