Gravatar

#11 filmz-Diller82 20 år siden

#7 jeg kender intet til projektet andet end hvad jeg har læst her, så bare lige Kim's navn og så videre... =) og da jeg bor på sjælland har jeg desværre ikke mulighed for at give en hånd med=(
-----------------------------------
The pen is mightier than the sword...mostly.
Gravatar

#12 filmz-zuul_greve 20 år siden

Jeg tror da godt jeg vil give en hånd!
Gravatar

#13 gi-jones 20 år siden

#10: Den er lang. Vi kalder det en spillefilm, men det bliver det nok ikke helt.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#14 Sealer 20 år siden

hmmm ska man ik ha nogen uddanels for at være karma mand og lyd mand ? jeg går desvære i skole til den tid eller ku det da være sjovt at se hvad det var for noget
Gravatar

#15 gi-jones 20 år siden

Vi laver det på rent low-budget plan, hvilket vil sige, at alle medvirkende såvel som crew, er ulønnede. Derfor stiller vi heller nogen krav til hvor folk kommer fra. Det handler om hvad man kan, og ikke mindst om motivationen.
Gravatar

#16 Thorsby 20 år siden

#15 Motivation og hvad man kan er også væsentlige faktorer i den virkelige verden. ;-) Ville gerne hjælpe, men der er lidt langt til Århus og kalenderen er heller ikke hel tom i de dage. Syntes godt nok også 20 dage er meget for et gratis projekt.
http://www.imdb.com/name/nm1302765/
Gravatar

#17 Michael Andersen 20 år siden

Får man også sit navn med på IMDb hvis man er crew på filmen? :)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#18 gi-jones 20 år siden

#17: Ja, hvis man er heldig :)

#16: Det var nok en underlig formulering fra min side. Det jeg prøver at sige er, at jeg vægter folks temperament og gåpåmod højt. Det er forbandet vigtigt at komme godt overens, når man arbejder sammen gratis i så lang tid. For det er lang tid, og jeg er self nød til at være sikker på, at folk ikke smutter midt i det hele. Jeg har lavet mange kort og novellefilm i tidens løb, men synes at de store projekter er mere interessante. Faktisk er det også nemmere at skaffe gode skuespillere til sådanne projekter, for selvom de er nød til at arbejde gratis, og i længere tid, vil de stadig hellere være med i en "spille"film. Jeg mener også personligt at man ligeså godt kan sigte højt fra starten.
Gravatar

#19 El vez 20 år siden

"Two much respected depth collectors, Michael & Jim, are comtemplating.."

Depth collectors?

Ja ok.. :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#20 Thorsby 20 år siden

#18 Det er absolut vigtigt at komme godt overens - lønnet eller ej. Alle de gratis produktioner jeg har arbejdet på, har været med en god stemning og et stort gåpåmod. Til gengæld har jeg oplevet betalte produktioner, hvor stemningen har været knap så god - og der er man allerede efter få dage ved at gå ud af sit gode skind. Hvis alle folk står med alle deres gode intentioner og gåpåmod, men ikke kan samarbejde, så bliver det hurtigt meget trist. Filmproduktion er holdspil og kreativitet blomstrer bedst i et godt arbejdsmiljø. :-)
http://www.imdb.com/name/nm1302765/

Skriv ny kommentar: