Gravatar

#1 filmz-Torp 16 år siden

Hej

Jeg har i løbet af det sidste halve år, gået og skrevet på en kortfilm, som jeg forventer kommer til at vare ca. 20-25 min.

Nu har jeg brug for nogle folk at lave denne film med.

Jeg er selv bosat i Fredericia, men optagelserne bliver formentligt spredt lidt ud over Jylland. Men det er ikke fastlagt endnu. Jeg håber på at kunne lave optagelserne i starten af sommeren 2008.

Jeg vil meget gerne have lavet, en stor del af filmen med steadycam. Så hvis du ligger inde med en steady, men bare har brug for noget erfaring. Så vil jeg MEGET gerne have dig med på mit projekt.

Hvis du i øvrigt gerne vil være med, på dette projekt, er du meget velkommen til at kontakte mig på [email protected] og høre mere.

Tak for din tid!
Gravatar

#2 filmz-Torp 16 år siden

Jeg har nu fået kontakt til en steadycam operatør.

Men hvis du har interesse, i et andet område, er du meget velkommen til stadigvæk at kontakte mig.

Håber på at høre fra dig!
Gravatar

#3 Patriarch 16 år siden

Måske du kunne fortælle lidt om projektet her i tråden?
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#4 filmz-Torp 16 år siden

Ja, jeg vil meget gerne fortælle mere om det.

Filmen er en "Action-komedie" og jeg har netop færdiggjort manuscriptet, men skal dog lige have et par erfarne folk til at kigge det igennem.

Så som I kan regne ud, er det stadig meget tidligt i processen, at jeg begynder at finde folk. Men jeg håber at det kan komme mig lidt til gode, at være på forkant.

Dette er mit mest ambitøse projekt indtil videre, og jeg satser virkeligt på at få lavet en film, der har høj klasse.

Jeg er pt. også igang med at finde skuespillere til filmen, og håber at kunne logge én eller to "rigtige" skuespillere med. Men det er jo ikke sikkert at det lykkes.

Hvis der er nogle bestemte spørgsmål i sidder inde med, er i meget velkomne til at fyre dem af nu!
Gravatar

#5 gi-jones 16 år siden

Hvor stort et projekt snakker vi om? Hvor langt er scriptet? Hvor stort er budgettet? Hvad har du lavet før? Mange spørgsmål, men jeg kan med ærlighed sige at jeg har lidt erfaring udi low-budget-action-komedie-genren, så måske jeg kan hjælpe med noget.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.

Skriv ny kommentar: