Gravatar

#1 filmz-ronnieclarsen 19 år siden

Jeg søger en samarbejdspartner(eller flere) til amatør(kort)film.
Det er primært til hjælp med og finde på en god historie, der egner sig til kortfilm, jeg har masser af ideer men svært ved at visualisere dem ordenligt.
Du/I skal helst komme fra sydsjælland, men hvis du har en god historie du bare gerne vil af med så er jeg da intresseret.
Gravatar

#2 filmz-netrom1 19 år siden

#1 Det ser ud til at du har stillet for store krav,,,, En Sjællander med en god ideer og som vil samarbejde. Det næste bliver vel at han/hun også gerne skal, kunne læse og skrive. :-)
Men jeg håber da du finder en eller nogen, det er lettere når man er flere.

MvH Netrom1
Gravatar

#3 filmz-cybermaze 19 år siden

netrom1, du bor vist ikke på Djævleøen? Nærmere Gylland?

Sarkasme til side. Held og lykke med at finde nogen. Vi kan trods alt både læse og skrive her på Djævleøen.
Gravatar

#4 filmz-gimleno1 19 år siden

Rettelse til det; de FLESTE kan....men de kommer oprindeligt fra Jylland! ;-)
..my hovercraft is full of eels..
Gravatar

#5 filmz-cybermaze 19 år siden

Det er jeg nu ikke helt sikker på :/
Gravatar

#6 filmz-shine 19 år siden

#1 - har ikke selv nogle ideer som jeg bare vil give væk (jeg skal selv bruge dem) men man skal altid huske på at ens første film ikke bliver perfekte, så prøv dig frem, så lærer du mest...
I hvad stil skal filmen være?
selv vil jeg anbefale at holde den enkel, gerne uden replikker da replikker ødelagde utrolig mange af mine første film...
Nu er jeg så nået til at optage film og lyd hver for sig på de større produktioner...
Gravatar

#7 filmz-chemical violet 19 år siden

*er lidt irreteret over at hun ikke længere bor i sydsjælland >_<* Gimleno1, du har så absolut ret... især dem der var tvunget til at tage herover på djævleøen for at blive boende...
"If anger is a gift Thank god I've been blessed"

If you need a strange actor for a film you wanna make, just write a msg. ;)
Gravatar

#8 filmz-gimleno1 19 år siden

#7 Sådan er det jo, man må tage hen hvor arbejdet er istedet for stædigt at blive boede og forlange at arbejdet kommer til én..

(hehe, den skal nok sikre at nogen føler sig trådt over tærene *G*)
..my hovercraft is full of eels..

Skriv ny kommentar: