Nu har jeg lige skrevet bachelorprojekt om filmplakater så jeg vil da lige komme med mine tanker: Så vidt jeg kan se handler det om et mord. Titlen mirrors tyder på at mordet kan være sket med et spejl. Det kan også være en med flere personligheder. Det kan selvfølgelig også have noget at gøre med at man spejler sig i andre. Det er lidt uklart, men da det er en teaser er det jo egentlig ikke noget problem. En lille teknisk ting er at titlen er for tæt på pigen. Den forsvinder ligesom i hendes arm og nederste højre hjørne, som er det bedste sted på en plakat, da det normalt er der blikket ender er helt tomt, der kunne I godt have rykket titlen ned. Udover det kan det da godt se ud som en fed thriller. Er jeg fuldstændig galt på den med handlingen, eller har jeg ramt nogenlunde rigtigt? Jeg ved nemlig intet om filmen.
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
Mange tak for dine kommentarer :-) Jeg vil sige at du faktisk har ramt plet med noget af det du skriver, men også kun en enkelt ting! Jeg vil desværre ikke afsløre for meget nu, da jeg gerne vil ha at folk skal blive overrasket over filmen! Men der kommer en ny plakat omkring sommer, når vi er kommet lidt længere i redigeringsfasen. Men tusinde tak for dine ord, det rart med lidt konstruktiv kritik og samtidig vide at plakaten virker efter hensigten.
#1 filmz-MiniJack E! 16 år siden
Så ligger der en teaserplakat til min næste kortfilm "Mirrors" på www.minijack.dk
Håber i kan li den og jeg vil prøve og vende tilbage med opdateringer, jo længere projektet skrider frem.
#2 frahm-2 16 år siden
#3 DarkLight 16 år siden
#4 DarkLight 16 år siden
God lavet.
#5 frahm-2 16 år siden
Så vidt jeg kan se handler det om et mord. Titlen mirrors tyder på at mordet kan være sket med et spejl. Det kan også være en med flere personligheder. Det kan selvfølgelig også have noget at gøre med at man spejler sig i andre. Det er lidt uklart, men da det er en teaser er det jo egentlig ikke noget problem.
En lille teknisk ting er at titlen er for tæt på pigen. Den forsvinder ligesom i hendes arm og nederste højre hjørne, som er det bedste sted på en plakat, da det normalt er der blikket ender er helt tomt, der kunne I godt have rykket titlen ned.
Udover det kan det da godt se ud som en fed thriller.
Er jeg fuldstændig galt på den med handlingen, eller har jeg ramt nogenlunde rigtigt? Jeg ved nemlig intet om filmen.
#6 filmz-MiniJack E! 16 år siden
Mange tak for dine kommentarer :-) Jeg vil sige at du faktisk har ramt plet med noget af det du skriver, men også kun en enkelt ting! Jeg vil desværre ikke afsløre for meget nu, da jeg gerne vil ha at folk skal blive overrasket over filmen! Men der kommer en ny plakat omkring sommer, når vi er kommet lidt længere i redigeringsfasen. Men tusinde tak for dine ord, det rart med lidt konstruktiv kritik og samtidig vide at plakaten virker efter hensigten.
#7 filmz-MiniJack E! 16 år siden
Hvis du er interesseret, så var har vi taget dine råd til os og lavet plakaten om, så den får den virkning som du søgte.
Så du kan tjekke den ud hvis du vil og måske give noget feedback på den igen. http://www.minijack.dk/main.htm
#8 frahm-2 16 år siden
det er super fedt. Den ser meget mere dyster ud og titlen træder i langt højere grad frem og man lægger mere mærke til den.