Gravatar

#1 Tolboe 13 år siden

Hej, jeg er ny her :)
Jeg ville lige sige at jeg sys i skal tjekke mig og min fætters film; The Hired Hit ud, som er på youtube i 3 dele. Det ville betyde meget hvis jeg kunne få noget feedback på det :)

- Simon T. Christensen

Www.youtube.com/19stCka93
Gravatar

#2 Skeloboy 13 år siden

Det var lige for langt til, jeg gad se det nu, men browsede lidt igennem.

Ser ud til at være ret godt lavet. Også actionscenerne, hvilket er noget af det, der tit fejler i amatørfilm.

Der er dog to ting
1) Jeres engelsk er ikke det bedste, og det er lidt distraherende.

2) Det er lidt underligt med politikommissær og CIA-agenter når man tænker på jeres alder.

Har som sagt ikke set hele filmen igennem, men min indtryk: rent produktionsmæssigt er det ret godt lavet, men historien holder ikke helt mht. alder - og så burde det ikke være på engelsk.

Ellers kan jeg kun sige: godt gået :)
Gravatar

#3 frahm-2 13 år siden

Må indrømme at jeg heller fik set det hele, men er umiddelbart ret enig med Skeloboy. Rent produktionsmæssigt er den ret flot. Gode kameraindstillinger og ret godt klippet, i de sekvenser jeg så. Det er også meget sjovt at det er de samme 4-5 navne der går igen hele vejen igennem rulleteksterne, men det siger også noget om hvor få ressourcer filmen er lavet for og hvor meget produktionsværdi, der egentlig er kommet ud af det.
Det er dog rigtig at troværdigheden i forhold til skuespillernes alder er ret lav. Eksempelvis støtte jeg på en politikommisær (tror jeg) med et kæmpe falsk overskæg. Det er bare lidt grinagtigt.
Der er mange amatør og undergrundsfilmfolk, som har prøvet at lave engelsksprogede film i Danmark med danske skuespillere og det er lige latterligt hver gang, så lad være med det i fremtiden. 99,99% af alle danskere taler engelsk med accent, sådan er det bare. Det er også meget svært at få Kolding til at ligne San Francisco.

Hvis jeg må komme med et forslag, så skal jeres næste film omhandle folk, hvis alder passer til jeres skuespilleres og så skal den foregå det sted hvor den er optaget. Så tror jeg at det kan blive ret godt, for rent filmteknisk har I nogle kvaliteter.
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
Gravatar

#4 Tolboe 13 år siden

Tak for jeres tid :-)
frahm-2 - i en af de næste film jeg er igang med at skrive er alderen på figurene den samme, som i virkeligheden :-)

meget af accenten kommer pga at vi tit improviserede, men ja, det er distraherende og sådan ;-)

Filmen er kun lavet fordi det er vores hobby, og er ikke et forsøg på at vinde priser :D

Men apropos priser, så sætter jeg pris på jeres tilbage meldelser :D
Gravatar

#5 Skeloboy 13 år siden

#4 - hehe. Frahm-2 siger præcis det jeg mener...bare lidt bedre :), for I har helt styr på det filmtekniske.
Gravatar

#6 Tolboe 13 år siden

Det er sgu en dejlig hobby at have ;-)

Skriv ny kommentar: