Jeg har tilfældigvis en storbror som er autoophugger. Han har før udlånt en totalskadet bil til et low-budget filmhold, som skulle bruge det i optagelserne til film. Som tilbagebetaling fik han billetter til en fremvisning af filmen :)
Han bor i As (ligger tæt ved Vejle og Horsens). Hvis du ikke bor for langt kunne det være der kunne arrangeres noget?
Jeg tror ikke at det store problem er at låne en totalt-skadet bil,, tror det vil give støre problemmer at få den transpoteret frem og tilbage fra hvor den skal bruges.
#13 Nej jeg gør! hehe med hensyn til hentning hvertfald. selve transporten til stedet voldte ikke store problemer, det var mere kørelsen den var lidt lang. 8-)
ja det er BI-crewet der blander sig igen hehe.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Ahh, Elwood. Det er naturligvis ikke svært at flytte den, når man har en kranbil, og en stor tak til din far i den forbindelse. Men da vi selv flyttede den senere var det nu et ret stort problem. At skaffe en stor nok trailer, en tilsvarende stor nok bil til at trække den, og så alt bøvlet med at få den op og ned af traileren. Det var ikke helt for børn.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
ja det med traileren var lidt bøvlet, men jeg synes nu vi klarede det ret godt aligevel. ehmm eller i gjorde da i afleverede den.
hvo'en fik i den egentlig ned fra traileren da i kom derned ? motoren gik jo i stå inde vi fik den op på traileren, til Netrom 1's store frustration hehe.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Hmmm. Tjae, det er jo en forretningshemmelighed, men så lad gå da. Vi tippede traileren og trillede den ned! Problemerne opstod først, da bilen så valgte IKKE at stoppe, men i stedet trillede baglæns ud på en mark. Den kom dog heldigvis ikke langt :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#11 filmz-k-low 19 år siden
Hvor bor du henne af i landet?
Jeg har tilfældigvis en storbror som er autoophugger. Han har før udlånt en totalskadet bil til et low-budget filmhold, som skulle bruge det i optagelserne til film. Som tilbagebetaling fik han billetter til en fremvisning af filmen :)
Han bor i As (ligger tæt ved Vejle og Horsens). Hvis du ikke bor for langt kunne det være der kunne arrangeres noget?
#12 filmz-netrom1 19 år siden
#13 filmz-gimleno1 19 år siden
#14 elwood 19 år siden
Nej jeg gør! hehe med hensyn til hentning hvertfald. selve transporten til stedet voldte ikke store problemer, det var mere kørelsen den var lidt lang. 8-)
ja det er BI-crewet der blander sig igen hehe.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#15 gi-jones 19 år siden
#16 elwood 19 år siden
hvo'en fik i den egentlig ned fra traileren da i kom derned ? motoren gik jo i stå inde vi fik den op på traileren, til Netrom 1's store frustration hehe.
#17 gi-jones 19 år siden
Problemerne opstod først, da bilen så valgte IKKE at stoppe, men i stedet trillede baglæns ud på en mark. Den kom dog heldigvis ikke langt :)
#18 elwood 19 år siden
med hensyn til mit BI opgave har jeg haft lidt tralv med andre ting, men i weekenden regner jeg emd at nå en pæn del igen, damm det sku hårdt hehe.
#19 gi-jones 19 år siden
#20 elwood 19 år siden
men naaa tror nu mere en 2 meter høj Pirat ville skræmme livet af mig.