Hehe... Har ikke bil el. kørekort. Talte lige med kommunen, de er meget interesseret i idéen, og vil måske smide lidt penge på bordet, til evt. leje/køb af den gamle spand.
(Skal lige siges at mange unge her på Lolland er omkommet i den senere tid grundet spritkørsel, for høj fart og skøgesløshed)
Regner med at tage kontakt til politiet og fremlægge idéen for dem. Måske vil de være interesseret...
Altså, off the record, har vi engang fået lov til at låne en bil fra en autoophugger og kører den galt i en optagelse. Vi betalte ophuggeren lidt for det, men han fik den jo sådan set tilbage. Når han sagde "at det ikke var hans bord", hvad mener du så? Hvordan fremlagde du det? For selvfølgelig er det ikke hans problem, men han kunne jo godt hjælpe dig, og måske tjene lidt på det også.
I skal naturligvis være meget forsigtige med den slags, hvis I beslutter Jer for selv at "totalskade" den. Det bedste er nok at finde en, der allerede er kørt galt, hvis man ikke skal se det on-screen.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Jeg forklarede ham om idéen, fortalte hvad projektet går ud på, og forklarede at vi ikke selv skulle totalskade den, med derimod "kun" skal bruge en der iforvejen er totalskadet.
Nej, vi skal ikke filme den køre galt, da vi i vores produktion vil lægge vægt på at bruge andre faktore til at give den selv samme effekt.
Af disse effekter vil vi navnligt bruge lyde og hurtige klips frem og tilbage mellem ulykkesstedet og tiden før ulykken. ( Festen hvor de nødstædte kommer fra ).
Jeg mener mere, om du sørgede for at fedte nok. Der er jo ikke noget i det for ham, så han skal gøre fordi han har lyst til at hjælpe Jer. Så det skal du selvfølgelig give ham lyst til.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Det er Falck, der i samarbejde med vejdirektoratet eller en kunde, sørger for at fjerne og opbevare et køretøj efter en ulykke. Ved henvendelse til Falck 70102031, kan du forespørge hvilke falck stationer der har køretøjs opbevaring. Det er mest de større Falck stationer. Falck udfører mange af disse opgaver for vejdirektoratet. Det skal lige siges at mange biler som Falck har haft fingrerne i ved et trafikuheld, har fået skåret tag og døre i stykker, for at kunne frigøre den tilskadekomnde.
Har du spørgsmål til alt dette kan du skrive til mig i forummet på vores hjemmeside: www.ilh-film.dk
#1 filmz-paladrim 19 år siden
Jeg står i det uheldige sted, at vi skal bruge en bil, der skal (se ud som) om den har medvirket i en trafik ulykke.
Derfor skal bilen helst være totalskade. Jeg har opsøgt det lokale autoophug med de sagde det ikke var deres bord.
SÅ nu vil jeg lige høre jer af.. Hvor skaffer man en totaltskadet bil? Der helst skal se ud som om den er kørt ind i en lygtepæl?....
DVH.
Paladrim ( CHAOS Productions )
#2 19 år siden
#3 filmz-paladrim 19 år siden
Talte lige med kommunen, de er meget interesseret i idéen, og vil måske smide lidt penge på bordet, til evt. leje/køb af den gamle spand.
(Skal lige siges at mange unge her på Lolland er omkommet i den senere tid grundet spritkørsel, for høj fart og skøgesløshed)
Regner med at tage kontakt til politiet og fremlægge idéen for dem. Måske vil de være interesseret...
#4 19 år siden
#5 filmz-paladrim 19 år siden
Ej, vi skal bruge bilen til en 1 - 2 min kort reklame film i stil med det man ser på tv fra [url=www.dropdet.nu]Drop det nu[/url]
Så vi skal bruge bilen i måske 30 - 60 min så vi er sikre på at vi har scenen med bilen i kassen.
#6 gi-jones 19 år siden
I skal naturligvis være meget forsigtige med den slags, hvis I beslutter Jer for selv at "totalskade" den. Det bedste er nok at finde en, der allerede er kørt galt, hvis man ikke skal se det on-screen.
#7 filmz-paladrim 19 år siden
Nej, vi skal ikke filme den køre galt, da vi i vores produktion vil lægge vægt på at bruge andre faktore til at give den selv samme effekt.
Af disse effekter vil vi navnligt bruge lyde og hurtige klips frem og tilbage mellem ulykkesstedet og tiden før ulykken. ( Festen hvor de nødstædte kommer fra ).
#8 gi-jones 19 år siden
#9 filmz-WSTE_M 19 år siden
descend on us all this day, and for evermore.
#10 filmz-ilh-film 19 år siden
Falck udfører mange af disse opgaver for vejdirektoratet.
Det skal lige siges at mange biler som Falck har haft fingrerne
i ved et trafikuheld, har fået skåret tag og døre i stykker, for at kunne frigøre den tilskadekomnde.
Har du spørgsmål til alt dette kan du skrive til mig i forummet på vores hjemmeside: www.ilh-film.dk
Held og lykke.
[email protected]
ILH-FILM