det er da måske et godt sted af starte, hvis man vil lærer at læve film men det er da ikke Totalt underligt, det er ikke engang mærkeligt, bare kedeligt. 6,5Mb trailer til kaffemafiaen Der ligger en masse pænt mærkelige film på deres side Area 42
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
hvis du skal se en underlig film skal du se "14 film om Flemming", nu her ved jeg så godt jeg har lagt mig ud med Gi for at ha sagt det om en af hans ynglingsfilm 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Det er en novellefilm lavet engang i tidernes morgen på Århus Filmværksted. Jeg er sgu ikke sikker på at jeg kan beskrive hvad den handler om udover Flemming. Han er bare sådan en Flemming. Så stener han lidt rundt og snakker med sin guldfisk og sådan. Det går der så en lille halv times tid med. Men monstersjov, det er den. Elwood er bare kunstnerisk indskrænket :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
indskrænket nåda , skal du nu kritisere min filmsmag, jeg udtaler bare at jeg ikke bryder mig om den det er bare min mening, det svare vel til at sige at man ikke kan li Pearl Harbour OG blive accepteret 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
han får også besøg af ham der fra tvdk, ham der altid giver blomster han var meget på det gamle tvdk kan ikke huske hvad han hedder.
hvor han skal forsøge at gætte hvem der har sendt ham en hilsen.
Den er mærkelig men det er vel det som tiltaler ham Gi. eller måske er det den film han ville ha lavet når han får det spørgsmål af interviewer om hvilken film ville du ha ønsket du havde lavet ?
så kan jeg bedre li den kortfilm om ham så har vundet en konkurrence hvor præmien vidst nok var at man sku tømme fona butik på ret kort tid. her ser man hvo'en han dagen før går rundt og forbereder sig løfter på vhs'erne og andre ting for at planlægge havd han skal gå efter.
kan ikke lige huske hvad den hedder dog, men den er ret spøjs.
#1 filmz-kongsovs 19 år siden
#2 filmz-huh? 19 år siden
#3 HelmerJ 19 år siden
6,5Mb trailer til kaffemafiaen
Der ligger en masse pænt mærkelige film på deres side Area 42
#4 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#5 gi-jones 19 år siden
#6 Martindan 19 år siden
#7 gi-jones 19 år siden
#8 elwood 19 år siden
#9 Martindan 19 år siden
#10 elwood 19 år siden
hvor han skal forsøge at gætte hvem der har sendt ham en hilsen.
Den er mærkelig men det er vel det som tiltaler ham Gi. eller måske er det den film han ville ha lavet når han får det spørgsmål af interviewer om hvilken film ville du ha ønsket du havde lavet ?
så kan jeg bedre li den kortfilm om ham så har vundet en konkurrence hvor præmien vidst nok var at man sku tømme fona butik på ret kort tid. her ser man hvo'en han dagen før går rundt og forbereder sig løfter på vhs'erne og andre ting for at planlægge havd han skal gå efter.
kan ikke lige huske hvad den hedder dog, men den er ret spøjs.