Gravatar

#1 filmz-DonDiegoDeLaVega 18 år siden

Hej alle!

Jeg står og mangler en trenchcoat til en kortfilm jeg er ved at lave Det skal være en sandfarvet og så med sådan en "snor" omkring til at binde og af typen som der oftest er brugt i de gamle noir film.
Er der nogen af jer der ligger inde med sådan en eller ved et sted hvor man kan købe sådan en til fornuftige penge????
Gravatar

#2 filmz-PerKrogh 18 år siden

Genbrugsforretninger plejer tit at ligge inde med masser af forskellige jakker. Ellers kan de sgu godt koste en del cash sårn nogle Trenchcoats...
Gravatar

#3 filmz-gimleno1 18 år siden

Surt, jeg havde en som jeg smed ud for to måneder siden fordi jeg aldrig brugte den - en af de helt rigtige noir detektiv agtige nogen.. :-(
..my hovercraft is full of eels..
Gravatar

#4 filmz-DonDiegoDeLaVega 18 år siden

Ej hvor ærgeligt! Kan du huske hvor du købte den henne? jeg har prøve tog lede i diverse genbrugsbutikker, men de har bare ikke lige den type jeg skal bruge :-/
Gravatar

#5 filmz-gimleno1 18 år siden

Nææh, faktisk ikke, den har hængt i mit skab i 10 år og aldrig brugt, derfor røg den ud...kan ikke engang huske hvor jeg har den fra.....det var præcist sådan én som Kiefer Sutherland havde på i "Flatliners", hvis det siger dig noget....NÅ, lige meget...den er jo væk..:-(
..my hovercraft is full of eels..
Gravatar

#6 gi-jones 18 år siden

Måske du kan huske hvor du smed den ud henne`? :=)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#7 filmz-DonDiegoDeLaVega 18 år siden

hehe det gør det endnu værre nu hvor du siger det er den samme slags som kiefer sutherland havde på i den film :-) . nå men der er jo ikke andet for end at lede noget mere, måske jeg er heldig en genbrugsbutik her i aalborg får en hjem inden længe...
Gravatar

#8 elwood 18 år siden

Da jeg sku til premieren på Matrix filmene som Mr. Smith klon med min ven brugte vi også lang tid på at lede efter jakkesæt, og vi var også ved at opgiv, men den sidste butik vi kom ind i var der bid, så jeg kan kun sige klø på med det 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#9 PredatorX 18 år siden

Har du spurgt en blotter?...
thecleansing.net : you call we kill

Skriv ny kommentar: