Gravatar

#1 martin_v 18 år siden

Hey.

Jeg er næsten færdig med min film, og skal bruge nogle undertekster på noget af det norske der bliver talt i den. Er der nogle der ved hvordan man nemmest smider sådan nogle på? Eller kender et program til formålet? De må helst ikke være hardcodet på.
Gravatar

#2 Bohemian 18 år siden

Jeg mener der er et program der hedder Subtitle Workshop fra Urusoft.

Det skulle eftersigende være godt.
Free in serenity.
Gravatar

#3 martin_v 18 år siden

Ok. Tak skal du have.
Gravatar

#4 Collateral 18 år siden

Hehe, skrev selv undertekster til et projekt jeg på et tidspunkt lavede, fuck det tog lang tid! Meget kedeligt at skrive undertekster selv.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#5 kasper0204 18 år siden

#4 - Det er da let som en leg med Subtitle Workshop :)
Gravatar

#6 gi-jones 18 år siden

Subtitle Workshop kan hentes her:
http://www.urusoft.net/downloads.php?lang=1

Og er et rigtigt godt og effektivt program til formålet. man vender sig hurtigt til at bruge genvejstasterne, og kan faktisk tampe undertekster ind ret hurtigt i det. Og min ynglingsfeature: Det er gratis.

Alle underteksterne til Brutal Incasso blev lavet i det program af en god bekendt.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#7 martin_v 18 år siden

Tak for link. Prøver at checke det ud.
Gravatar

#8 Killkaj 18 år siden

Er ny med programmet... Hvordan gemmer man teksterne på filmen agtig:P såen når man vil se den, så er teksterne på.
Gravatar

#9 gi-jones 18 år siden

Det afhænger af hvordan du "gemmer" filmen. Hvis du laver en DVD skal du importere dem i dit authoring program og fremgangsmåden afhænger lidt af hvilket du bruger.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.

Skriv ny kommentar: