Jeg er næsten færdig med min film, og skal bruge nogle undertekster på noget af det norske der bliver talt i den. Er der nogle der ved hvordan man nemmest smider sådan nogle på? Eller kender et program til formålet? De må helst ikke være hardcodet på.
Og er et rigtigt godt og effektivt program til formålet. man vender sig hurtigt til at bruge genvejstasterne, og kan faktisk tampe undertekster ind ret hurtigt i det. Og min ynglingsfeature: Det er gratis.
Alle underteksterne til Brutal Incasso blev lavet i det program af en god bekendt.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Det afhænger af hvordan du "gemmer" filmen. Hvis du laver en DVD skal du importere dem i dit authoring program og fremgangsmåden afhænger lidt af hvilket du bruger.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#1 martin_v 18 år siden
Jeg er næsten færdig med min film, og skal bruge nogle undertekster på noget af det norske der bliver talt i den. Er der nogle der ved hvordan man nemmest smider sådan nogle på? Eller kender et program til formålet? De må helst ikke være hardcodet på.
#2 Bohemian 18 år siden
Det skulle eftersigende være godt.
#3 martin_v 18 år siden
#4 Collateral 18 år siden
#5 kasper0204 18 år siden
#6 gi-jones 18 år siden
http://www.urusoft.net/downloads.php?lang=1
Og er et rigtigt godt og effektivt program til formålet. man vender sig hurtigt til at bruge genvejstasterne, og kan faktisk tampe undertekster ind ret hurtigt i det. Og min ynglingsfeature: Det er gratis.
Alle underteksterne til Brutal Incasso blev lavet i det program af en god bekendt.
#7 martin_v 18 år siden
#8 Killkaj 18 år siden
#9 gi-jones 18 år siden