Gravatar

#1 filmz-niko-h 14 år siden

Hej, jeg har længe søgt rundt på google for at finde et sted hvor man kunne lave film osv. Jeg fandt så sitet her.

Som sagt er jeg Ung (15 år) og amatør, men jeg har så også bemærket at der for det meste søges unge mellem 18 og 23år.

Vil det så sige at der ikke er noget at gøre, når man kun er 15?

Jeg kan godt lide at være kameramand, Klippe og redigere, farver, og lyd og også special effekter.

Jeg bruger selv Sony Vegas 8. Og har et Sony DCR-SR37 video kamera, og en tripod, og en hjemmebygget vogn med hjul til kameraet. Og så har jeg en 3x3 meter greenscreen med lys.

Så det hele er jo en slags Fattig-udstyr :)
Men jeg kunne helt vildt godt tænke mig at være med til at lave en Kort-gilm eller sådan noget :D

Jeg kommer fra Midtjylland, og jeg har så desværre også set at næsten det hele foregår i København :(

Men jeg håber virkelig at man kan bruges til et eller andet, selv om man kun er 15 :)

Mvh Nikolai

Mail: [email protected]
Gravatar

#2 gi-jones 14 år siden

Tag et initiativ og lav noget selv. Få folk du kender til at hjælpe dig og være med i filmen osv. Det er sådan man starter på den slags. Så en eller anden dag finder du ud af, at dine venner ikke tager det seriøst nok og du begynder at lede efter nogen der går højere op i det. Way to go :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#3 Bony 14 år siden

Da jeg så på forum-forsiden og så et indlæg som hed "Ung Amatør :)", stående lige over et der startede med "My Ass-viral...", var jeg helt sikker på at jeg var kommet ind på et helt andet forum. Far er sgu skuffet! :(

Hahaha...
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#4 elwood 14 år siden

#3 Det her er altså ikke Arto 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#5 MOVIE1000 14 år siden

#1 har nøjagtigt det samme problem her men jeger bare 16 og jeg kommer fra Esbjerg
men jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal lave har lavet nogle små klip med en ven men det er 3 år siden vi stoppede pågrund af at han skulle flytte men de var ganske sjove men nu er jeg så igang med at selv lave diashow/videoer (fra film)

har lavet 2 indtil videre tjek dem selv her http://www.youtube.com/my_videos
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#6 filmz-niko-h 14 år siden

#5 Ehm... jeg vil bare lige sige at det link du har lagt ind til dine egne film, hedder www.youtube.com/myvideos det er kune et link du selv kan bruge...

Hvis du vil linke dine film, skal du vælge en af dine film og så gå ind til der hvor den afspilles, og så kopiere adressen derfra... så kommer linket til at hedde noget ligesom det her www.Youtube.com/watch?v=tgF67Frq65FR=featured (bare et eksempel

Men ja som #5 siger, det er jo også lidt svært bare at selv lave noget, for man mangler skuespillere, mikrofon holdere og hvad ved jeg... og så har man lavt budget...

Os under 18 kan bare rende af helveds til!

Gravatar

#7 gi-jones 14 år siden

Du har langt mere udstyr end jeg havde til rådighed som 15-årig. Bare lav det bedste du kan med hvad du har.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#8 MOVIE1000 14 år siden

#6 ja det har du ret i det sjovt at de ikke søger efter folk netop som os fordi det er os som skal vider føre filmens generation og jeg tror også at vi er mere kreative end dem som laver danske film nu (kun nogle)

men som du gså sagde med hensyn til mit link så kommer de her
1.
2.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: