Gravatar

#1 filmz-"K" 16 år siden

Skal i deltage? Jeg er ikke i DK på tidspunktet, ellers ville jeg da sprægnge min jomfruelige filmhinde. Virker som en fed mulighed, hvor begyndere også ha en chance.... (as if......)
Gravatar

#2 JannikAnd 16 år siden

#1 - Det er et værre lortearrangement... Du misser ikke noget.
Gravatar

#3 frahm-2 16 år siden

Jeg deltog for et par år siden og var heller ikke vildt imponeret, men det kunne nok også have noget at gøre med at de havde et af de mest uddebaterede og røvsyge emner (i min mening) nemlig "terror". Og så blev min film iøvrigt også det arveste lort, så det hjalp nok ikke på det. Jeg vil dog gerne anbefale arrangementet for det er da meget sjovt, men jeg vil gerne sætte spørgsmålstegn ved det kunstneriske resultat.
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
Gravatar

#4 JannikAnd 16 år siden

#3 - Jeg deltog også det år. Og jeg fik en skuespiller, der moødte op to timer for sent, og som skred, inden vi var færdige.
Gravatar

#5 frahm-2 16 år siden

#4
Det er jo principielt ikke arrangementets skyld. Det reflekterer til gengæld ret dårligt på den skuespiller.
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
Gravatar

#6 Patriarch 16 år siden

Skod arrangement... Jeg vandt ikke :D

Ej, jeg synes sku' det er fedt nok. Jannik er bare en vred ung mand ;)

Jeg havde selv skuespillere klar.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#7 JannikAnd 16 år siden

#5 - Nej, han var en spasser, ikke arrangementet. Ikke desto mindre var han en skuespiller, som arrangørerne havde stilt til rådighed, og derfor kan de ikke bortlægge ansvaret.
Gravatar

#8 frahm-2 16 år siden

#7
Det synes jeg nu er lige lovlig hårdt. De formidler kontakt mellem instruktører og skuespillere som har sagt ja til at arbejde gratis. Det er måske også lidt i overkandten hvis arrangørene skal til at undersøge alle skuespillernes baggrund. Desuden ved jeg ikke helt hvordan de skulle vide at han var så uprofessionel.
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com

Skriv ny kommentar: